poniedziałek, 23 marca 2020

Maseczki od firmy Beautyface.pl

Maseczki od firmy Beautyface.pl







Dzień dobry.


Dzis kilka słów o maseczkach.
Maseczki dostałyśmy od firmy beautyface.pl





Maseczki były różne. Szczerze nie wiedziałam co z czym. Więc wzięłam ze tak powiem pierwsze lepsze. Nie znałam wcześniej firmy więc nie widziałam jaki będzie efekt.
Ogólnie twarz po maseczkach a dokładnie to po płatkach tej firmy była lekko wygładzona, nawilżona, czułam że maseczki działają. Cieszę się że nie uczulają, nie podrażniają skóry oraz nie powodują że skóra staje się czerwona. 





Nie ma też efektu jakiś krostek czy drapania skóry. Do tego takie maseczki to chwilą relaxu dla nas. 30 min, leżenie, relaxuja a muzyka i można się odmładzać. Jestem zadowolona z maseczkę Tym bardziej gdzie widzę efekt pod oczami oraz na ustach. Fajne są takie miejscowe płatki.Bo można je testować osobno, ale też razem co daje super efekt. Dzięki uprzejmości firmy testowałam maseczki pod oczy,oraz na usta.Fajne małe,przydatne maseczki.Opakowania mają małe więc mogę je mieć zawsze przy sobie.Koszt maseczek to około 5 zł więc cenowo jest ok,jak dla mnie.



Dziękuje firmie za zaufanie.

Pozdrawiam Renata M 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz