sobota, 14 marca 2020

Tarnowskie Spotkanie Blogerek 2020

Tarnowskie Spotkanie Blogerek 2020 






Dzień Dobry.

Dziś przychodzę do Państwa z małym opisem wczorajszego spotkania blogerek.
Było to moje pierwsze spotkanie .Powiem Wam że jestem miło zaskoczona.Spotkanie było fajne,w miłym towarzystwie - były nawet obecne 3 dzieci.W tym mój syn Wiktor.

Ja byłam na miejscu zaraz po godzinie 9.
Lokal już był otwarty,była w nim główna organizatorka Ewelina ,Kasia oraz Ania i chyba Ewelinka .

Lokal w którym miałyśmy okazje być to Cafe Mama.Bardzo miłe miejsce,przytulne .





Koło godziny 10;30 przyjechała Anna a następnie Iwona z dwójką swoich dzieci.
Najpierw każda z nas zamówiła sobie kawę,herbatę .Ja dla syna zamówiłam tosty,później pyszne naleśniki i sok.Synowi smakowało jedzenie.
Rozmowy,zapoznanie się.Powiem Wam że dziewczyny bardzo sympatyczne,pogadane.
















Takie fajne babskie spotkanie .
Później był czas przekazania informacji od firm.I przeszłyśmy do najlepszego punktu tego spotkania czyli licytacja.








Licytowanie było szalone,fajne rzeczy.Trochu pieniędzy wdałam,ale nie żałuję w końcu to było spotkanie na rzecz Australii. Zbierałyśmy na Koalę.Produkty były różne od jedzenia po kosmetyki.










Potem każda z dziewczyn rozdała kosmetyki dla każdej z nas.Ja produkty od Eweliny i Kasi dostałam dużo wcześniej,więc tylko dostałam resztę produktów od firm i dziewczyn.


Musiałam wyjść po 13 bo szłam do lekarza z dzieckiem.

Spotkanie było bardzo fajne.Dziękuje dziewczyną że mnie zaprosiły,dziękuje za miłą atmosferę.
Myślę że jutro wrzucę Państwu listę firm jakie nas wsparły,a potem będę starała się opisywać produkty.

Proszę o wyrozumienie uczę się,moje pierwsze spotkanie więc przede mną dużo nauki.










Dziękuje ! 

Blogerki jakie były na spotkaniu:

Głowna organizatorka Ewelina 
Pozostałe organizatorki : Kasia,Ewelina,Iwona,Anna,Anka 

Ja osobiście nie zorganizowałam żadnej tylko dlatego że jestem nowa i ciężko mi było.Jak jakaś firma odpisała to chciała namiary na główną organizatorkę więc Ewelina pracowała za mnie i za siebie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz