sobota, 11 kwietnia 2020

12 sprytnych sposobów, jak ocalić nasz świat


12 sprytnych sposobów, jak ocalić nasz świat







Dzień dobry.

Dziś przychodzę do Państwa z książką która jest idealna dla mojego ośmioletniego syna. Mój syn jest w 1 klasie podstawowej, więc taka książka dla niego jest idealna, bo może się nauczyć z niej jak postępować żeby dbać o nasze środowisko.

Okładka książki jest tekturowa, więc ekologiczna. Na okładce jest nasza planeta oraz inne mniejsze rysunki. Okładka książki jest bardzo ładna, przyjemna dla oka oraz przyjazna naszemu środowisku.



W środku książki znajdziemy różne informacje na temat naszej planety i tego jak powinniśmy postępować. Książka pokazuje nam że żyjąc normalnie czyli np jedząc mięso też możemy dbać o nas oraz nasze społeczeństwo. Trzeba do wszystkiego podchodzić z dużą rezerwa, ale też z otwartym umysłem. Wiem że dzięki tej książce mój syn dowie się wiele ciekawych, ważnych informacji. Wiktor się chętny na naukę, więc młody uczy się. Syn dzięki książce poznaje nowe rzeczy, uczy się o tym co jest dobre i co złe. Czasem żałuję że takich książek nie ma w szkołach. Może wtedy nauka w szkołach wyglądałaby lepiej? Ja cieszę się że książek mogłam przeczytać ja ale też mój syn i mąż. Jest to książka napisana, fajnym, polskim i łatwym językiem. Więc każdy ja przeczyta że zrozumieniem.


Dodatkowe Informacje o książce :

Jedząc mięso i jeżdżąc samochodem, też możesz uratować świat. 
Pożegnaj się tylko z każdorazowym spuszczaniem wody w toalecie.




Dobra wiadomość: żeby ratować świat, wcale nie musisz zostać weganinem-cyklistą, myjącym się dwa razy w tygodniu. Możesz zacząć od noszenia dżinsów lub czarnych sukienek, podwożenia dzieci sąsiadów, bezmięsnego postu raz w tygodniu albo urządzenia wśród współpracowników konkursu "jedna kartka dziennie". Praktycznych pomysłów w tej książce znajdziesz mnóstwo, a za ich sensowność ręczą autorzy - grupa ekspertów z WWF, czyli jednej z największych organizacji ekologicznych na świecie.
12 rozdziałów poświęconych jest kolejnym dziedzinom życia, od jedzenia i ubierania się po ekologiczne oszczędzanie, a wszystko to wzbogacone fascynującymi statystykami, niebanalnymi przykładami i niezwykle przystępnymi wyjaśnieniami. 
No i zilustrowane przez najbardziej zabawnego rysownika młodego pokolenia.


Jeśli dotąd wzbraniałeś się przed poradnikami ekologicznymi, odpuść sobie i sięgnij po tę książkę.




Dziękuję firmie za zaufanie.



A Wy jak dbacie o swoją planetę?



Pozdrawiam Renata M.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz