wtorek, 7 kwietnia 2020

Witaminy na włosy w żelkach HAIR CARE PANDA Vegan

Witaminy na włosy w żelkach HAIR CARE PANDA Vegan 





Dzień Dobry.

Dziś przychodzę do Państwa z żelkami na włosy oraz kolagenem na stawy.
Jako osoba w pewnym wieku trzeba dbać o kości bardziej niż normalnie.
Kolagen to tabletki koloru różowego,które znajdują się w pięknej różowej tubie z wizerunkiem misia Pandy.




Tabletki dobrze się rozpuszczają w wodzie,do tego farbują wodę na różowo.Woda nabiera smaku truskawkowego,więc picie wody jest zdrowe,pyszne.Piłam 1 tabletkę dziennie.Zauważyłam poprawę kości,oraz to że lepiej się czuje.Jakbym odmłodziła się od środka.

Tabletki na włosy są koloru jasno różowego,obsypane cukrem i mają kształt misiów.Takie słodkie.Codziennie trzeba brać 2 tabletki.Na spotkaniu dostałyśmy 3 opakowania,po 14 tabletek więc 1 opakowanie na 7 dni starczyło.





Kuracja trwała 21 dni.Ja jako osoba farbująca włosy od dobrych 30 lat,zauważyłam że włosów jest jakby więcej,wyszło mi strasznie dużo nowych włosków,do tego zauważyłam że mniej wychodzą i są mocniejsze.Podoba mi się też opakowanie,bo jest małe,poręczne wiec można je mieć zawszę pod ręką.Fajny pomysł na wakacje które też się pomału zbliżają.



Podoba mi się taka forma kuracji dla zdrowia.
Bardzo dziękuje firmie za zaufanie,oraz za wsparcie naszego spotkania blogerek.

A Państwo czego używają żeby dbać o włosy i kości ? 







Zapraszam na stronę firmy może coś sobie wybierzecie dla siebie : 




P.S - Zdjęcia robiła mi córka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz