czwartek, 30 grudnia 2021

SheFoot – Kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji stóp

 SheFoot – Kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji stóp






Dzień Dobry ! 

Dziś chciałam Państwu przedstawić kilka produktów od firmy  SheFoot – Kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji stóp która podarowała nam cudowne produkty do pielęgnacji stóp i dłoni .

Do testowania dostałam :

             

Serum regenerujące -  jest to bardzo dobry krem który regeneruję moja skórę dłoni , super nawilża skórę , odżywia paznokcie oraz dłonie . Zauważyłam że tez dobrze się wchłania i pielęgnuje paznokcie .

Pianka do dłoni - Jest to bardzo lekka pianka do dłoni która łatwo i szybko się wchłania w skórę dłoni. Pianka nie uczula, dobrze się wchłania. Ma delikatny zapach . Dla mnie super produkt .

Kojący krem na zmęczone nogi - Ten krem dla mnie to zbawienie. W moim wieku takie kremy są naprawdę jak złoto. Krem super działa na nogi. Nogi po kremie są takie " lekkie " na pewno są nawilżone. Zauważyłam że krem szybko się wchłania , nie brudzi ciuchów , więc po użyciu można od razu się ubrać. Ja osobiście krem stosowałam po kąpieli na noc. Fajnie relaksuje , nadaje fajny efekt chłodzenia. Dla mnie nr jeden wśród kremów na zmęczone nogi. Krem jest wydajny , cenowo też fajny. Polecam.

Krem do dłoni super -  sprawdza się u mnie szczególnie po hybrydzie . Dobrze nawilża skórę, paznokcie . Zauważyłam że krem też dobrze się wchłania i działa na skórki .Krem jest wydajny, ładnie pachnie .I ma ładną buteleczkę 

Dostałyśmy też opakowanie złuszczające pięty . Super produkt. Działa. Nakładamy taką opaskę na stopy , na około 30 min . Następnie ściągamy, i  od razu widać efekt. Skóra jest lekka w dotyku , pięty są takie miękkie. Po 3 dniach stara skóra całkiem schodzi i mamy piękne, czyste, zdrowe pięty .

Była też maska odżywczo nawilżająca którą trzymałam na nogach aż godzinę , po wyciągnięciu stóp ze specjalnych skarpetek i wtarciu reszty produktu w stopy nasze nogi są piękne , zadbane i gładkie. Super taki produkt szczególnie przed jakimś wielkim wyjściem .

Dostałyśmy też maseczki na ręce. Super się sprawdza po hybrydach . Nie należy nakładać maseczki przed robieniem paznokci gdyż maseczka dość mocno natłuszcza płytkę paznokcia . Maseczka jest super, dobrze działa i widać efekty po jednym użyciu .

Dla mnie super produkty ! 

Bardzo dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie naszego spotkania ! 

Pozdrawiam Renata ! 



-------

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek, Spotkanie Blogerek TARNÓW, spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów, współpraca barterowa, sponsor spotkania, firma ,Mikołajki 2021 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz