piątek, 10 grudnia 2021

SPOTKANIE BLOGEREK TARNÓW

 SPOTKANIE BLOGEREK TARNÓW 




Dobry Wieczór Państwu ! 

Dziś wieczorną porą przychodzę do Państwa z małą relacja z dzisiejszego spotkania blogerek.

Zostałam zaproszona przez EWELINE  na spotkanie blogerek. Było to moje drugie spotkanie w którym brałam udział. Spotkanie odbyło się o godzinie 10 w Tarnowie w CAFE MAMA to taka restauracja dla dzieci ale dla dużych też. W lokalu jest bardzo przyjemnie , czysto , miła obsługa i bardzo pyszne jedzenie .Na spotkaniu było nas 6 dziewczyn chodź początkowo miało nas być 7 potem znów 6 i znów 7 ale w końcu stanęło na 6 blogerkach a nadwyżki paczek poszły na losowanie mikołajkowe .

Ja do lokalu przybyłam pierwsza , zaraz po mnie przyjechała Ania którą miałam okazje już poznać rok temu na spotkaniu , następnie przybyła GŁÓWNA organizatorka Ewelina z Basią , potem była chyba Monika a na samym końcu przyjechała Kasia . Te dwie dziewczyny poznałam dziś i bardzo polubiłam, sympatyczne kobietki ;-) Nasze spotkanie zaczęłyśmy od jedzenia oraz kakao. 

 Na spotkaniu miałyśmy okazje napić się kakao przygotowanego według pewnego rytuału . Kakao słabo się rozpuszcza i mi osobiście nie smakowało . Miało dziwną konsystencje i dziwny smak. 

Na szczęście lokal CAFE MAMA oferuje pyszne jedzenie , idealną kawę i rozgrzewającą herbatkę ! 

Potem było mikołajkowe losowanie , gdzie można było zdobyć fajne nagrody ( sama ciekawe nagrody wylosowałam ) potem obiad i rozdanie paczek. 

Paczek jest bardzo dużo , postaram się szybko ogarnąć jakiś wpis z paczkami , nie wiem na ile mi wyjdzie ale się postaram.  

Ja jako pierwsza opuściłam spotkanie bo musiałam jechać po syna do szkoły bo jednak 9 lat to sam jeszcze nie wróci . 

Było to fajne spotkanie , bardzo mi się podobało .Bardzo fajne dziewczyny , dużo pozytywnej energii dostałam .


------------

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz