sobota, 1 stycznia 2022

ADRIAN Rajstopy Sklep: Rajstopy damskie, modne - Bądź Stylowa w Nowy Rok

 ADRIAN Rajstopy Sklep: Rajstopy damskie, modne 

 Bądź Stylowa w Nowy Rok 

                                                 


Dzień Dobry Państwu ! Witam się z Wami w Nowym Roku ! 

Jak zabawa Sylwestrowa ? 

U mnie w domu z mężem i 9 letnim synem, ale nie znaczy to że w domu też trzeba fajnie wyglądać ;-) 

Sukienka a do sukienki jakieś rajstopy , najlepiej wygodne żeby nie krępowały ruchu i nie gryz materiał. 

I właśnie takie rajstopy oferuje firma ADRIAN.

                         

Na spotkaniu blogerek dostałam 3 sztuki i jedną wylosowałam w mikołajkowym losowaniu które było na spotkaniu blogerke.

Miałam okazje już testować i opisywać Państwu rajstopy tej firmy po ostatnim spotkaniu blogerek.


  

Dlatego dziś kilka słów o tych rajstopach.

Produkty firmy ADRIAN są bardzo delikatne w dotyku , mają silny , mocny materiał. Cieszę się ze rajstopy nie mają materiału który gryzie oraz nie krępują ruchu gdyż są elastyczne .

W moje ręce wpadły rajstopy klasyczne , jedne z wzrokiem , jedne czarne i jedne wyglądające jak kabaretki pończochy ale rajstopy . Wyglądają mega fajnie . Każda para jest inna , każda ma w sobie coś fajnego . Podobają mi się te rajstopy . 

Wam serdecznie polecam stronę ADRIAN gdyż firma oferuję dużo fajnych rajstop , dużo wzorów , dużo kolorów, w ofercie są jeszcze między innymi skarpetki , podkolanówki , skarpetki .A więc jak widać do wyboru do koloru. 

Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie Tarnowskiego Spotkania Blogerek ! 

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz