środa, 5 stycznia 2022

Producent Naturalnych Kosmetyków JADWIGA

 Producent Naturalnych Kosmetyków JADWIGA



Dzień dobry Państwu .

Dziś chciałabym Państwu przedstawić firmę JADWIGA która dla mnie jest nowością .
Firma podarowała nam na spotkaniu blogerek aż 3 produkty. Jedne to 5 różnych próbek ( będę mieć w lecie na działkę ) do tego był peeling oraz olejek z nasion malin .










































Peeling znajduje się w okrągłym pudełku ,odkręcanym , z ładna etykieta ,taka przejrzysta i miła dla oka . Do tego zauważyłam że peeling ma kolor różowy , ma cudowny zapach kokosa z lekką nutą migdałów oraz wyczuwam awokado . Peeling jest cukrowy przez co bardzo delikatny , dobrze i lekko myję . Nawilża dobrze skórę , nie uczula ,nie podrażnia . Ja jako osoba 50 + doceniam takie produkty . I powiem szczerze Państwu polecam każdemu .

Jeśli chodzi o olejek z nasion malin to jestem miło zaskoczona, gdyż olej nie jest tłusty . Byłam w szoku ,ale pozytywnym . Olej używam na twarz i ręce. Zauważyłam że po 2 tygodniach moja skóra stała się bardziej napięta, lekka, trochu rozjaśniona . Dłonie zrobiły się delikatniejsze w dotyku . Moja skóra odżyła . I to jako osoba starszą mogę śmiało napisać. Widać różnicę po użytkowaniu produktów.

Dziękuję firmie za zaufanie i za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek.

Pozdrawiam Renata

#współpraca #sponorowanywpis
Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 
Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 
#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz