poniedziałek, 21 lutego 2022

Lizaki jak za dziecka :) ASTRA SŁODYCZE !

 Lizaki jak za dziecka :) ASTRA SŁODYCZE !

Firma P.P.H.U. "ASTRA" powstała w 1993 roku. W początkowej fazie rozwoju była wyłącznie firmą rodzinną, obecnie posiada osobowość prawną jako spółka prawa handlowego - 100% udziałów spółki stanowią udziały osób fizycznych. Podstawowym przedmiotem działalności firmy jest produkcja słodyczy na bazie karmelu. Wytwarzamy: lizaki deseniowe o różnej gramaturze i smakach, lizaki nadziewane, lizaki kuliste, cukierki wielosmakowe.



Dzień Dobry Państwu. 

Chciałam dziś podziękować firmie ASTRA za podarowanie nam dużego zestawu cukierków i lizaków.

Ja jestem osobą która nie przepada za słodyczami ale mam w domu chłopaków którzy kochają słodkie . Lizaki oraz cukierki które oferuję firma ASTRA to smak mojego dzieciństwa  ! 


Zjadłam jednego na spróbowanie i jestem mega zadowolona .
Pyszne lizaki, nie za słodkie takie w sam raz na coś lekkiego słodkiego po obiedzie .


A Państwo lubicie słodycze ? Kojarzycie te lizaki z młodzieńczych lat ?


Dziękuje firmie za zaufanie i za wparcie naszego Tarnowskiego Spotkania Blogerek .


Pozdrawiam Renata  


---

#postsponsorowany

#wpissponsorowany

#reklama 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz