wtorek, 1 lutego 2022

Propozycja Zatrzymania Wspomnień na Zawsze ! Pic Pac

                   Propozycja Zatrzymania Wspomnień na Zawsze ! 



Dzień dobry Państwu .

Dziś chciałam Państwu przedstawić firmę PICPAC.PL która była jednym ze sponsorów spotkania blogerkę w Tarnowie które odbyło się 10 grudnia.

Firma po długich rozmowach, problemach z kodami podarowała nam 3 różne kody na 3 różne produkty . Każda z nas mogła sobie zamówić foto książkę, foto kalendarz oraz foto odbitki .





Książkę zamówiłam sobie w twardej oprawie ,z błyszczącym papierem . Książka jest dobrze wykonana, ma ładne kolory, jest przejrzysta i miła dla okna . Myślę że to fajny pomysł na prezent np na Walentynki które tuż tuż , więc warto pomyśleć o prezencie .

Fotoksiążka z grubymi kartami PIERWSZA W POLSCE!

           


Kolejny produkt jaki mogliśmy zamówić to FOTOKALENDARZ. 

Fotokalendarz z Twoimi zdjęciami

Ja zamówiłam sobie każda inna stronę ,oczywiście na każdej stronie mam inne zdjęcie .
Można też wybrać format gdzie np są 2 zdjęcia na jednej stronie.
Kalendarz jest dobrze wykonany ,z dobrego materiału ,ładny dla oka ,taka ładna ozdoba . Mój kalendarz wisi u syna w pokoju.


Kolejny produkt jaki zamówiłam to foto odbitki .

               

Każda z nas mogła wybrać max 50 sztuk. Ja osobiście zrobiłam 29 gdyż miałam małe problemu ze stroną i czasem mnie wyrzucało podczas robienia produktu ( koniec końców moja córka mi pomogła z tym wszystkim )

Ogólnie te foto odbitki są super, bo są to piękne standardowe zdjęcia wielkości 10x 15 ( są też dostępne inne wielkości na stronie )  zdjęcia ,które możemy mieć np w portfelu jeśli ktoś ma duży portfel lub komuś podarować . Osobiście wybrałam odbitki zdjęć z ramkami białymi bo uważam że ładniej wyglądają ale można też zamówić bez ramek .

Osobiście produkty mi się podobają ,jakość wysoka. Ale obsługa klienta fatalna . Wiem że od Listopada trwały rozmowy ,jak już były kody to nagle jedne wyparował ...Sama osobiście robiłam zamówienia na 2 razy . Także obsługa klienta mi się nie podoba . Produkty mi się podobają. Ale myślę że jako klient widząc jakie są problemy z komunikacją z firmą poszłabym do innej firmy zamówić takie produkty.

Same produkt Państwu polecam , bo trzeba przyznać że firma się stara, stawia na dobrą jakość i efekt końcowy jest naprawdę super .

Dziękuję firmie za zaufanie i za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek.

A Państwo robią takie produkty dla siebie lub rodziny jako prezent ?
Uważam że takie produkty to fajna opcja na prezent ślubny  czy też komunijny ( a komunie też już nie długo ,a i Dzień Matki ) 
Pamiątka na całe życie .


Pozdrawiam Renata 😊

                                                  

____

#spotkanieblogerek#blogerki#wspolpraca#wpissponsorowany#fotoksiazka#fotokalendarz#blog#oczamirenaty


1 komentarz: