czwartek, 31 marca 2022

Spidey i Superkumple! Kryjówka Spidermana - NOWA KAMPANIA Z THE INSIDERS

 Spidey i Superkumple! Kryjówka Spidermana 

NOWA KAMPANIA Z THE INSIDERS 



Dzień Dobry Kochani ;)

Dziś chciałam Wam pokazać przesyłkę jaką dostałam w ramach testów z portalu THE INSIDERS  .Jest to moja pierwsza kampania na tym portalu więc cieszę się podwójnie że zostałam wybrana do kampanii testowej.



 Będę miałam okazje a w sumie to mój syn Wiktor ( 10 lat ) będzie miał okazje testować zabawkę . Która zapowiada się bardzo interesująco .


Cena takie zabawki to koszt od 290 do 440 zł zależności od sklepu . Szczerze osobiście nie stać mnie na takie zabawki więc radość jest podwójna . Bardzo dziękujemy THE INSIDERS za możliwość testowania zabawki która już skradła serce mojego syna Wiktora.





Za kilka dni wrzucę Państwu recenzję . 

A może ktoś zna tą zabawkę ? 


Pozdrawiam Renata ! 


--- 

REKLAMA 

POST SPONSOROWANY

WPIS SPONSOROWANY 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz