sobota, 21 stycznia 2023

AROMA CAR - RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA / PREZENT

                                                            AROMA CAR 



Dzień Dobry Państwu ! 

Dziś przychodzę do Was z kolejną pachnąca małą recenzją :) 

Dziś będzie o odświeżaczach do samochodu .

Każda z nas dostała od firmy AROMA CAR  dwie pachnące zawieszki. Każda miała zawieszkę o kształcie Lamy oraz drugą co była zawieszką losową to ja dostałam słodkiego kotka o zapachu Wanilii.




Z racji tego , że nie mamy samochodu tylko motor zawieszki poszły do szaf z ciuchami . Waniliowa o kształcie  głowy kotka poszła do szafy mojego 11 letniego syna . Zawieszka jest bardzo mocno nasączona zapachem , mocny , ale jednocześnie taki naturalny jest ten zapach . Utrzymuje się dość długo nawet na ciuchach co nie ma kontaktu z nimi bo zapach przechodzi w ciuchy . Podoba mi się , mojemu synowi też .Warto dodać że tą zawieszkę w kształcie kotka można użyć aż na 3 sposoby tak podaje producent. 


NAZWA:

ART CAT PRINCESS Vanilla

TECHNOLOGIA:

Polimer – bezpieczne tworzywo, w którym zamknięte są cząsteczki kompozycji zapachowej. Zapach uwalnia się w procesie odparowania.

SPOSÓB UŻYCIA:

Wyciągnij produkt z opakowania. Możesz teraz wybrać jedną z 3 proponowanych form zastosowania: wczep plastikowe kółko i stosuj jako pachnący brelok, przeciągnij tasiemkę i zawieś na wewnętrznym lusterku samochodu bądź zamontuj na kratce wentylacyjnej przy pomocy zaczepu.

Druga zawieszka to jak już wspomniałam jest o kształcie lamy w kolorze takiej zieleni . Pachnie hm morsko ? Ciężko mi opisać ten zapach , ale jest przyjemny . Ta lama zawisła u mnie w szafie . Nie zauważyłam żeby puszczał jakiś olej czy coś z zawieszki. Zapach przyjemny , kolor i kształt też. 

NAZWA:

Glitter Series - Lama


TECHNOLOGIA:

Cellulose – celulozowa zawieszka zapachowa nasączoną płynną kompozycja zapachową. Zapach uwalniany jest w procesie odparowania.

SPOSÓB UŻYCIA:

Wyciągnij zawieszkę z folii. Zawieś produkt na wewnętrznym lusterku samochodu i ciesz się wybranym zapachem.



Jak Państwo widzą oby dwie zawieszki super się u mnie w domu sprawdziły . Oby dwa pięknie pachną,  nie uczulają , nie są drażniące to zapachy tylko wręcz przeciwnie bardzo delikatne i wytrzymałe .

A Państwo używają zapachy w swoich domach / samochodach ?

Dziękuje AROMA CARE za wsparcie , a Państwa zapraszam na ich stronę bo mają w czym wybierać w zapachach oraz wzorach :)

Pozdrawiam Renata ! 

------- 

RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA / PREZENT 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz