wtorek, 17 stycznia 2023

Cudo Silky Feet Express Pedicure tarka do stóp / REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT / RECENZJA

 Cudo Silky Feet Express Pedicure tarka do stóp





Dzień Dobry ! 

Dziś przychodzę do Państwa z produktem do pielęgnacji stóp. Za oknem prawdziwa jesień, wieje , leje .. Ale o stopy trzeba dbać codziennie przez cały rok , tym bardziej gdzie zaraz będzie wiosna . Ja bardzo lubie chodzi w sandałkach , klapkach więc cieszę się , że mogłam przetestować nowość dla mnie jaka jest tarka do stóp. Do tej pory przez 35 lat używałam pumeks , a teraz na stare lata mogłam przetestować coś nowego , coś co odmieniło moje życie .

Tarka jest duża , ostrożnie trzeba się z nią obchodzić bo jest ostra , do tego zauważyłam że wystarczy kilka ruchów żeby stopy / pięty były gładkie . Co najważniejsze nie trzeba wcześniej namaczać stóp , więc też fajnie . Ja ją użyłam przed moczeniem stóp , a potem zrobiłam sobie relax w soli bocheńskiej ( o niej też będzie wpis ) Tarka okazała się strzałem w 10 tkę już po 1 użyciu moje stopy szczególnie pięty są gładkie , miękkie w dotyku . Tarką dobrze i łatwo mi sie operowało .Warto dodać że cały naskórek zbiera na się w pojemniczku który jest pod tarką . Jestem zadowolona i polecam ! 

 

DODATKOWE INFORMACJE : 

L'biotica Cudo Silky Feet Express Pedicure to tarka do stóp przeznaczona do usuwania zrogowaceń i twardej skóry stóp.

Tarka do stóp L'biotica Cudo poradzi sobie nawet z najtwardszymi zrogowaceniami, odciskami i twardą skórą stóp. Zapewnia natychmiastowy efekt miękkich stóp, a dzięki ergonomicznej rączce tarka jest bardzo łatwa w użyciu.

Wyposażona jest w precyzyjne mini pilniczki ścierające, które delikatnie i skutecznie usuwają zgrubienia i martwy naskórek, tak by przywrócić stopom dziecięcą gładkość, delikatność i komfort..

Sposób użycia :

Stosuj przed kąpielą czy zmoczeniem stóp. Stopa musi być sucha. Użyj strony z tarką, aby bezpiecznie usunąć twardą skórę i zrogowacenia. Delikatnie przyciskaj metalową tarkę do powierzchni skóry, w miejscu zgrubień i zrogowaceń. Powoli przesuwaj mini pilniczki do przodu i do tyłu wzdłuż stwardniałej skóry. Wykonuj powolne ruchy, sprawdzając w międzyczasie efekty działania. W miejscach dużych zgrubień naciskaj nieco mocniej na skórę. Przerywaj ścieranie by sprawdzić rezultaty. Zakończ ścieranie, gdy pojawi się zdrowa skóra lub gdy usuniesz zgrubienie - zbyt długie ścieranie może doprowadzić do podrażnień i bólu. Po użyciu opróżnij pojemnik, opłucz tarkę chłodną wodą i pozostaw do wyschnięcia. 

Dziękuje Firmie za Zaufanie i za prezent z okazji spotkania blogerek.
A Państwo znają tą tarkę ?
Jak Państwo dbają o stopy ?
Dziękujemy ! 

Znają Państwo firmie CUDO ? 

============
 REKLAMA  / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT / RECENZJA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz