poniedziałek, 30 stycznia 2023

https://mlynomag.pl/sklep/ - REKLAMA / RECEZNJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT / PODZIĘKOWANIE

                                                                 MŁYNOMAG - MĄKA 


Nasza produkty powstają w prawdopodobnie
najstarszym działającym młynie w Polsce.
Od 600 lat ludzie przyjeżdżają do Reszla
po wyjątkową, delikatną i naturalną mąkę.
Tak samo w XV, jak i XXI wieku.
Jesteśmy dumni z tej tradycji.

Dzień Dobry Państwu !

Chciałam podziękować firmie MŁYNOMAG za podarowanie aż 7 7 kg mąki ! 

Każda mąka jest pakowana po 1 kg . 

Dostaliśmy mąkę krupczatkę , chlebowa , do wypiekania chleba , reszelska , i chyba była tortowa. Dokładnie Państwu nie powiem bo zaraz jak dostałam mąkę to musiałam pochować , bo mało miejsca , plus dzieci , zwierzęta . 

Ja jak tylko coś ugotuje lub upiekę z mąką MŁYNOMAG to wrzucę zdjęcie na mojego Instagrama oraz Facebooka . Więc jeśli Państwo mogą proszę mnie obserwować :)

A Państwo używają mąki ? 

Ja mąkę MŁYNOMAG znam bo już kiedyś wspierała nasze spotkanie blogerek . 

Także tym bardziej dziękuje ! 


Dziękuje MŁYNOMAG 


=====

REKLAMA / RECEZNJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT / PODZIĘKOWANIE 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz