czwartek, 19 stycznia 2023

Komodo – Energia zamknięta w puszce / REKLAMA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK

 Komodo – Energia zamknięta w puszce / REKLAMA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK 



DZIEŃ DOBRY ! 

Dziś przychodzę do Was z pierwszą recenzją produktów które dostałyśmy na spotkaniu blogerek .



Firma Komodo – Energia zamknięta w puszce podarowała nam bardzo dużo napojów energetycznych ! Zapas chyba na rok. Ja jako odpowiedzialna mama trójki dzieci i kobieta 50 plus nie jestem zwolennikiem takiego napoju bo jest bardzo pobudzający ale firma KOMODO ma w swojej ofercie również napój który ma witaminy i jest ok . Uważam że raz na jakiś czas można się napić takiego napoju bo wszystko jest dla ludzi. Mój mąż pije czasem w pracy jak ma nadgodziny żeby się pobudzić . Samki jakie miałam okazje testować to arbuz , kaktus , mohito oraz zdrowsza wersja z magnesem . Najbardziej mi smakuje właśnie ta zdrowsza wersja , mężowi zdecydowanie Arbuz a 22 letniemu synowi zdecydowanie mohito. Jak widać każdy ma swój ulubiony smak . 

Zapraszam Was na stronę firmy bo firma oferuje wiele różnych smaków 

Dziękuje KOMODO za paczkę i możliwość poznania Waszych produktów.

STRONA FIRMY 

FACEBOOK FIRMY

INSTAGRAM FIRMY 

----


REKLAMA 
PREZENT 

1 komentarz: