środa, 25 stycznia 2023

Zestawy naturalnych kosmetyków damskich - LaQ / REKLAMA / RECENZJA / PREZENT SPOTKANIE BLOGEREK

                         Zestawy naturalnych kosmetyków damskich - LaQ



Dzień Dobry Państwu !


Na spotkaniu blogerek wylicytowałam zestaw kosmetyczny od firmy LaQ .


Kultowa już seria o sensualnym zapachu ekskluzywnych perfum.

Zapach ten odzwierciedla wszystkie oblicza kobiecej natury: zmysłowość, dzikość, tajemniczość, seksapil i elegancję.

Dla kobiet takich, jak nasza Kocica: silnych i zdecydowanych, znających swoją wartość i potrafiących wykorzystać swoje atuty!


Zestaw zawiera

Jest to mus bardzo delikatny , lekki jak chmurka . Dobrze się nim myje twarz , nie uczula mnie ( a moja skóra już 55 letnia różnie reaguje na zmiany kosmetyczne ) Mus dobrze oczyszcza twarz rano i wieczorem. Jest piękny zapach który długo się utrzymuję na twarzy . 

Piękny zapach , piękne opakowanie . Balsam jest wydajny. Dobrze nawilża naszą skórę . Skóra jest gładka i pachnąca .

Serum używam codziennie na twarz. Jako kobieta 55 letnia mam zmarszczki ,ale serum je lekko wygładził . Serum jest wydajne ,dobrze się nakłada na twarz . Serum dobrze się wchłania .


  • Mus do mycia i depilacji ciała KOCICA PIWONIA - Odżywczy naturalny mus do mycia i depilacji ciała LaQ to cudownie lekka i wspaniale pachnąca pianka, która łączy w sobie właściwości żelu do mycia ciała i pianki do golenia. 
Jako kobieta 55 letnia dbam o swoje ciało z potrójną siłą. Taki mus do mycia i depilacji poznałam po raz pierwszy i jestem miło zaskoczona . Mus jest delikatny , super myje ale też super się sprawdza podczas golenia . Skóra jest nawilżona , gładka i pachnąca.

Cały zestaw się świetnie u mnie sprawdził .
Dziękuje firmie LaQ za prezenty na spotkanie blogerek . 

Tu mogą Państwo kupić taki zestaw : LAQ KOSMTYKI DLA KOBIETY 



===========

 REKLAMA  / RECENZJA / PREZENT SPOTKANIE BLOGEREK  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz