sobota, 11 lutego 2023

BOBROVSKI - Podziękowanie dla firmy / RECEZNJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT / REKLAMA

 Bobrovski - unfollow the ordinary sklep internetowy z krawatami i modą męską. 

Nietuzinkowe, oryginalne wzory, darmowa wysyłka na terenie całej Polski.




Dzień Dobry Państwu :)

Dziś przychodzę do Państwa z małą i szybką recenzją .

Firma  Bobrovski - unfollow the ordinary podarowała aż 8 krawatów do licytacji na spotkanie blogerek i wylicytowałam jeden dla mojego 11 letniego syna .



Chciałam podziękować z całego sera firmie za wsparcie .

Krawat który wylicytowałam to krawat drogi ale bardzo luksusowy , wykonany z dobrego materiału . Cena takiego krawatu to koszt 165 zła , ale to taki prezent na lata. Mój 11 letni syn jest w 4 klasie podstawowej , i co chwila jest jakaś akademia , apel więc chodzi bardzo dumnie do szkoły z tym krawatem. Może jest trochu duży , ale nadaje totalnego szyku i luksusu. 

Jako mama 2 synów plus męża uważam że każdy prawdziwy facet powinien mieć w swojej szafie piękny , elegancki i luksusowy krawat . Ten taki właśnie jest .Nam się podoba ! Za 3 dni Walentynki więc to ostatni dzwonek żeby kupić coś dla swoich mężów czy partnerów.



Mój krawat to :

Ocean Life - midnight blue

Krawat o nieco bardziej stonowanym kolorze, niż jego druga wersja kolorystyczna ( Ocean Life - pink). Elegancki, odważny i nietuzinkowy - doda charakteru i wdzięku do każdej stylizacji. Design w morskie zwierzęta czyni go wyjątkowym.


Krawat został wykonany z jedwabiu.

Szerokość: 8cm


Dziękuje jeszcze raz  Bobrovski - unfollow the ordinary 

Polecam i odsyłam Państwa na stronę firmy ! 

FACEBOOK 

INSTAGRAM 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz