poniedziałek, 20 lutego 2023

Ciuciu Krakow / Ciuciu Cukier Artist - REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK / RECEZNJA / PREZENT

                                          Ciuciu Krakow - Ciuciu Cukier Artist




Dzień Dobry Państwu .

Dziś chciałam Wam przedstawić firmę Ciuciu Cukier Artist która podarowała pyszne , kolorowe i zdrowe cukierki , lizaki oraz dwie duże torby na licytacje . Kilka produktów też wylicytowałam , bo tydzień po spotkaniu był Dzień Babci i Dzień Dziadka a że firma wysłała nam też piękne serca lizaki itp , to postanowiłam licytować żeby było na prezent . Bardzo mi się podoba to że cukierki są naturalne , robione ręcznie , mają fajne ciekawe wzory ,kolory . Firma ma swoją siedzibę w Krakowie oraz w Zakopanym więc można na własne oczy zobaczyć jak powstają piękne arcydzieła , bo tak można to nazwać . Te cukierki , lizaki wyglądają jak małe arcydzieła . Warto dodać że można zamówić np firmowe cukierki z logo , albo zrobić dziecku urodziny ;) 




Ja swoją paczkę podzieliłam między moich synów ( jeden 11 lat drugi prawie 23 lata synowie zadowoleni :) I mówią że lizaki są bardzo dobre i nie są mega słodkie tylko jak to młodszy stwierdził są takie wyważone :)

A Państwo lubią słodkie ?

Dziękuje  Ciuciu Krakow - Ciuciu Cukier Artist za prezenty na spotkanie blogerek ! 


POZDRAWIAM RENATA !

=====

REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK / RECEZNJA / PREZENT 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz