poniedziałek, 13 lutego 2023

OZONFIX - REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK / RECEZNJA / PREZENT

 OZONFIX - REKLAMA  / SPOTKANIE BLOGEREK / RECEZNJA / PREZENT 





Dzień Dobry Państwu ;-) 

Dziś przychodzę do Państwa z małą recenzją dwóch produktów od firmy

OZONFIX.

Firma podarowała nam dwa ciekawe produkty , naturalne i działające na naszą skórę .


                      

Jeden produkt to taka oliwka / oliwa jakby naturalna . Super się u mnie sprawdziła na moją starą skórę , kilka kropel wystarczy żeby dobrze nawilżyć całe ciało. Oliwa dobrze się wchłania , nie jest tłusta cera . Jestem bardzo zadowolona .  Bo oliwa nawilża , wygładza moja skórę oraz wybiela moje piegi na ramionach .



A drugi produkt to Oliwa Len która działa bakteriobójczo , super podczas gojenia ran itp .Oliwką LEN wyleczyłam zapalenie ucha środkowego który nabawił się mój syn w szkole . Oliwa jest wydajna , dobrze się wchłania . 



OZONFIX LEN posiada właściwości silnie utleniające i może być wykorzystywany do niszczenia mikroorganizmów chorobotwórczych: bakterii, grzybów i wirusów. Ma lepsze działanie biobójcze niż oliwa ozonowana OZONFIX.



( Zdjęcia informacyjne zapożyczone od Eweliny z bloga EVITESTUJEIKOMENTUJE

Także oba produkty polecam ! 

Dziękuje firmie OZONFIX za wsparcie ! 

 ---

PREZENT

SPOTKANIE BLOGEREK

REKLAMA

RECENZJA 


1 komentarz:

  1. Znam produkty.Sa swietne aczkolwiek nie kazdemu moze odpowiadac zapach. Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń