środa, 1 lutego 2023

Wydawnictwo Otwarte - PAKIET ZADBAJ O SWOJEGO ZWIERZAKA / PREZENT / RECEZNJA / SPOTKANIE BLOGEREK

 Wydawnictwo Otwarte - PAKIET ZADBAJ O SWOJEGO ZWIERZAKA





Dzień Dobry Państwu .

Dziś przychodzę do Was z ogólną recenzją książek o tematyce zwierząt a dokładnie o kocie i psie. Jako posiadaczka kota , psa , królika , ptaszków wiem co to jest małe zoo w domku i wiem jak ważne jest odpowiednie żywienie naszych pupili . Każda z nas dostała fajny pakiet książek który zawierał aż 4 różne książki.  Książek przeszło trochu więcej więc jeden  pakiet poszedł do Azylu a drugi poszedł na licytacje , bo jak wiecie było nas 5 osób . Więc nad stan licytacja dzięki czemu mogłyśmy uzbierać więcej pieniążków na karmę ale też jedne pakiet jak już wspomniałam poszedł do Azylu , może czegoś się nauczą wolontariusze z tych publikacji .

Ja tak ogólnie Wam opowiem o książkach bo uważam  że każda książka jest ze sobą powiązana . Książki napisała Pani tech. wet. Agnieszki Cholewiak-Góralczyk . W każdej książce jest kilka słów o autorce , więc poznajemy osobę która napisała dla nas ten poradnik. Bo uważam że książki te to takie poradniki. Każda jest inna , jest książka o chorobach zwierząt która pokazuje nam ja i na co mogą chorować nasze zwierzęta , jest książka o jedzeniu dla psa i kota. Z której się dowiadujemy jak można karmić zwierzęta , czym i ile gram . I jest też książka o ogólnym zdrowym psim i kocim jedzeniu jak karmić . Warto dodać że w książkach są te przepisy dla ludzi ;) Na fajne smaczne dania . Książki średnio maja prawie po 400 stron , ale czyta się je bardzo łatwo i przyjemnie . Ja czytałam mojemu 11 letniemu synowi . Zajęło nam to może 2 tygodnie codziennie wieczorem. Widziałam wielkie zainteresowanie książkami . tematem i wiedzą u mojego syna . Wiem że moje dziecko dużo z tych książek wyniosło . 



Was drodzy Państwo zapraszam na stronę wydawnictwa OTWARETGO gdzie można zakupić te zestaw naprawdę ciekawych książek !

 Dla siebie albo dla naszych bliskich . 

14 lutego Walentynki więc może ktoś się skusi na taki prezent ? 


Dziękuje WYDAWNICTWO OTWARTE za wsparcie spotkania blogerek .

FACEBOOK 
INSTARGAM 


--------

REKLAMA 

PREZENT

SPOTAKANIE BLOGEREK 


P.S - INFORMACJE Z INTERNETU :

W tym pakiecie znajdziesz cztery poradniki: tech. wet. Agnieszki Cholewiak-Góralczyk pt. "Nie dla psa (i kota) kiełbasa, czyli jak zdrowo karmić swojego zwierzaka", „Psie smaki. O zbilansowanej diecie dla psów”, „Kocie smaki. O zbilansowanej diecie dla kotów” oraz „Mam chorego zwierzaka”.

Tylko tutaj kupisz je w pakiecie i w promocyjnej cenie!

Cześć!

Tym razem piszę o niełatwym, ale jakże ważnym temacie – o życiu z chorobą twojego zwierzęcego przyjaciela i o wszystkim, z czym wiąże się ta sytuacja.

Jeśli twój zwierzak zachorował lub choruje przewlekle, a ty nie radzisz sobie z podawaniem leków, właściwym karmieniem go, nie wiesz, jak się nim zająć w domu, i po ludzku boisz się, co będzie dalej – ta książka jest właśnie dla ciebie.

To oczywiste, że choroba zwierzaka bardzo cię stresuje, że przeżywasz trudne chwile, może nawet zmagasz się z brakiem zrozumienia ze strony bliskich, bo według nich za bardzo dramatyzujesz. Tu znajdziesz wsparcie i profesjonalne porady.

twojemu pupilowi. Nieocenionego wsparcia znowu udzieliła mi lekarka weterynarii Aleksandra Szuba. Razem oswajamy trudne tematy: strach, cierpienie, ból, a nawet żałobę. Informujemy, radzimy, przestrzegamy, by zapewnić komfort życia zwierzęcia i uspokoić ciebie. Zaufaj nam.


Nie dla psa (i kota) kiełbasa, czyli jak zdrowo karmić swojego zwierzaka

Cześć!

Mam na imię Agnieszka i jestem specjalistką od żywienia psów i kotów. Podpowiem ci, jak karmić twojego pupila, żeby był zdrowy i szczęśliwy.

Poznasz różne sposoby żywienia i wybierzesz ten odpowiedni do twoich możliwości − czasowych i budżetowych (pamiętaj: zdrowe wcale nie znaczy drogie!).

Opowiem ci bez ściemy o diecie BARF, której głównym składnikiem jest surowe mięso i którą sama przygotowuję dla swoich zwierząt.

Dowiesz się, na co zwracać uwagę, wybierając karmę, i czego absolutnie nie wolno dawać psom i kotom do jedzenia.

Nie zabraknie też historii o moich czworonożnych pacjentach i mojej pracy jako dietetyka psów i kotów.

Zdrowe żywienie to najlepsza profilaktyka, jaką możesz dać swojemu pupilowi. Ponadto odpowiednia dieta obniży koszty leczenia i skróci czas spędzany w lecznicach. A przede wszystkim pozwoli uniknąć tego, czego nie da się wycenić − cierpienia zwierząt.

Pobierz darmowy fragment!


Psie smaki. O zbilansowanej diecie dla psów

Cześć!

To znowu ja. W mojej pierwszej książce pisałam o świadomym podejściu do żywienia psów i kotów. Tym razem przygotowałam coś specjalnego tylko dla psich opiekunów i oddaję w twoje ręce pierwszą psią książkę kucharską!

Dowiesz się z niej, na co zwracać uwagę, układając psie menu, jak przygotowywać pełnowartościowe, sycące i smaczne posiłki dla twojego czworonoga, jak robić przysmaki, na widok których twój pies zamerda ogonkiem, a nawet tego, jak funkcjonuje układ trawienny psa. Nauczysz się określać zapotrzebowanie energetyczne twojego pupila i poznasz zasady żywienia zdrowych, dorosłych psów. Podpowiem ci również, jak wybierać najlepsze składniki, jaką suplementację wprowadzić oraz jak przyrządzać jedzenie dla psa i jak je potem przechowywać. Znajdziesz tu też garść porad w duchu zero waste.

W książce zamieściłam przepisy na dania ze składników powszechnie dostępnych w naszym kraju. Zadbałam o to, aby były to zdrowe i zbilansowane psie dania. Uzupełnieniem książki są porady lekarki weterynarii, która dzieli się swoimi obserwacjami z praktyki lekarskiej i dietetycznej. Dzięki temu dowiesz się między innymi, jakie produkty spożywcze są szkodliwe dla psów – a to pozwoli ci zadbać o bezpieczeństwo twojego czworonożnego przyjaciela.

Najlepsza profilaktyka to zdrowa psia micha!


Kocie smaki. O zbilansowanej diecie dla kotów

Cześć!
Melduję się z kolejną książką. Tym razem opracowałam poradnik dla opiekunów kotów – kocią książkę kucharską, dzięki której zapomnisz, czym jest wybrzydzanie twojego mruczącego przyjaciela!


• jak przygotowywać pupilowi posiłki zgodne z zasadami żywienia zdrowych, dorosłych kotów (i jak je potem przechowywać)
• jak obliczać zapotrzebowanie energetyczne swojego ulubieńca
• jak wybierać najlepsze składniki
• jaką suplementację wprowadzić
• jak funkcjonuje koci układ trawienny.
Znajdziesz tu też garść porad w duchu zero waste.

W książce zamieściłam przepisy na dania ze składników powszechnie dostępnych w naszym kraju. Zadbałam o to, aby były to zdrowe, pełnowartościowe i zbilansowane kocie dania. Dowiesz się też, jak robić przysmaki, na których widok futrzak (nawet ten łysy!) nie powstrzyma radosnego pomruku.
Uzupełnieniem książki są porady lekarki weterynarii, która dzieli się swoimi obserwacjami z praktyki lekarskiej i dietetycznej. Dzięki nim dowiesz się między innymi, jakie produkty spożywcze są szkodliwe dla kotów – a to pozwoli ci zadbać o bezpieczeństwo twojego pupila.

Zdrowo najedzony kot to szczęśliwy kot!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz