czwartek, 9 marca 2023

LaQ - PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK / RECENZJA / MATERIAŁ REKLAMOWY / REKLAMA

 LaQ - KOSTEYKI 

PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK / RECENZJA 

MATERIAŁ REKLAMOWY / REKLAMA 




Dzień Dobry Państwu .

Dziś przychodzę do Państwa po raz kolejny z firmą LAQ która obdarowała nas wspaniałymi prezentami z okazji dnia spotkania blogerek które było 14 Stycznia . Firma jest mi znana , już kilka razy  o niej pisałam na moim blogu . Dziś też Państwu napiszę kilka słów o kosmetykach które ostatnio testowałam .


Do testów otrzymałam takie prezenty :



Mus do mycia twarzy - KOTKA MAGNOLIA - Recenzja już na blogu



Jak wiecie niektóre kosmetyki już testowałam jak mus do ciała / mycia , czy też mus do ciała / mycia - golenia . Więc już tutaj opisywać nie będę po raz drugi. Recenzję są już na moim blogu. W każdym razie kosmetyki polecam. Są wydajne , pięknie pachną , nie uczulają . Mają świetny skład .

Serum jedno ,  i drugie które miałam okazje testować , to oby dwa ze świetnym składem . Bardzo nawilżające , świetnie redukują lekkie , drobne zmarszczki . Serum są wydajne , nie uczulają , nie podrażniają . Świetnie nadają się też pod makijaż , bo dobrze nawilżają i wygładzają skórę twarzy.

Serum z kwasem świetnie wypełnił mi małe , drobne zmarszczki . Serum jest wydajne , ma gęstą konsystencje taką żelową . Jest bezbarwny , ma lekki przyjemny zapach . Dobrze się nakłada go na skórę , szybko się wchłania . Fajny pod makijaż , bo wyrównuje skórę .

Balsam do ciała / masło do ciała ma piękny zapach magnolii. Jest bardzo wydaje , dobrze nakłada się na skórę całego ciała . Balsam się dobrze wchłania w skórę , nie uczulą , nie podrażnia . Masło nie brudzi ciuchów , nie jest tłuste . 

Peeling znajduję się w fajnym okrągłym opakowaniu . Peeling ma świetny zapach , mocno kwiatowy , taki świeży . Peeling jest bardzo delikatny  , delikatnie ściąga naskórek , który później jest gładki i dobrze nawilżony .



Jak widzicie jako kobieta 55 letnia jestem mega zachwycona kosmetykami firmy LAQ . Spełniły u mnie wszystkie wymagania starej skóry. Dobrze mnie " odmłodziły " , nawilżyły i zadbały o moją skórę twarzy . 

Zapraszam Państwa na stronę LAQ . Bo jest w czym wybierać . 
Dobre wydajne kosmetyki , fajne ceny i naturalne składy . 

DZIĘKUJE ZA PREZENTY ! 

====

SPOTKANIE BLOGEREK
RECENZJA
PREZENT
MATERIAŁ REKLAMOWY 
REKLAMA 

1 komentarz: