czwartek, 2 marca 2023

Lestello - Pełnym ziarnem – lestello.pl - REKLAMA - SPOTKANIE BLOGEREK - RECENZJA - PREZENT

 Lestello - Pełnym ziarnem – lestello.pl





Dzień dobry państwu.


Dziś przychodzę do Państwa z pyszną i bardzo zdrowa recenzja .

FIRMA  Lestello - Pełnym ziarnem – lestello.pl podarowała dla każdej z dziewczyn coś pysznego. Każda z nas otrzymała aż 2 duże pudła ,a w nich zawartość to zdrowe przekąski i nie tylko. 


W opakowaniu były zdrowe wafle ryżowe, kukurydziane , z soczewicy i ciecierzycy. Były też mini wafle , wafle oblane  gorzka czekolada, oraz wafle z jednej strony oblane gorzka czekolada i posypką a z drugiej nic . Pyszności. U mnie syn codziennie do szkoły dostawał coś dobrego .

Wafle ostatnim czasie służyły nam jako zamiennik chleba . Każde dobre , chrupkie ,bardzo świeże . Nadają się na przekąski słone oraz słodkie .



Była też kasza gryczana oraz kasza jaglana. Do tego błyskawiczne płatki owsiane i pyszny ryż. Najdroższa jego odmiana.

Ryż poszedł u mnie do dania z owocami . Bardzo łatwo się gotowało go W smaku bardzo delikatny . Ma duże ziarna . Nie rozsypuje się . Fajny moim zdaniem może być do sushi.

Z kaszy gryczanej palonej zrobiłam pyszne kotleciki . Kasza bardzo smaczna ,lekka w smaku .

Jaglana kasza poszła w deser . Na słodko . Plus kaszy jaglanej jest taki że można ją zrobić na wiele sposobów.

Płatki owsiane błyskawiczne to super pomysł na szybkie j zdrowe śniadanie lub fajna i szybko kolację . Ja swoje zalewałam  jogurtem ,zostawiam na noc a rano dawałam tylko świeże owoce i śniadanie gotowe . Bardzo dobre te płatki, zdrowe ! I szybko się je robi .

Muszę Wam przyznać że produkty firmy zrobiły na mnie mega duże i pozytywne wrażenie . Wszystkie produkty świeże , dobre w smaku.

Dziękuję firmie https://lestello.pl/ za prezenty na spotkanie blogerek.

Wam z całego serca polecam tę produkty i zapraszam na stronę internetową firmy.

Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie .

Dziękujemy !

Pozdrawiam serdecznie Renata

------

Spotkanie inflauserek
Prezent
Reklama


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz