wtorek, 27 lutego 2024

https://powrotdonatury.eu/ / Spotkanie Blogerek / Reklama

 https://powrotdonatury.eu/



Dobry Wieczór :)

Czas na kolejny wpis ! 

Teraz chciałam podziękować z całego serca powrotdonatury.eu która podarowała nam cudowne naturalne mydełka , pięknie zapakowane oraz kilka mam luzem ! tak są ładnie zapakowane , że szkoda to otwierać . Powiem Państwu że jestem zachwycona mydełkami , każde mam inne , każe jest naturalne i pięknie pachnie nawet przez opakowanie  czuć . Lubię naturalne mydła tym bardziej gdzie mój syn ma alergię  na chemie w produktach więc super . U nas już każdy ma swoje mydło ja mam różane , mąż zabrał sobie z węglem a syn z bursztynem z Bałtyku ! Każde mydło ładnie się prezentuje , ładnie pachnie , nie uczula ,nie podrażnia . Skóra jest gładka , czysta i nawilżona ! Jesteśmy zadowoleni z mydeł 

Jak będę otwierać kolejne  to będę mówić o nich na moim profilu na IG więc tam serdecznie zapraszam ! 




Zapraszam na stronę firmy powrotdonatury.eu

DZIĘKUJEMY ! 


======================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz