czwartek, 29 lutego 2024

octovnia.pl / Spotkanie Blogerek / Materiał Reklamowy

 octovnia.pl 



Dobry Wieczór Państwu ! 

Dziś przychodzę do Państwa z firmą która znajduję się w okolicach Tarnowa czyli miejsca gdzie mieszkam. 

Firma to octovnia.pl  każda z nas dostała po 1 produkcie octu żywego . Każda z nas dostała inny smak . Mi się trafił ocet z dzikiej róży oraz jeden był więcej i poszedł na naszą licytacje i jedną cenę dałam ja i Ewelina więc podzieliłyśmy się octem po pół. I ten co podzieliśmy się to ocet z mniszka lekarskiego. 


Octy są w butelce , z ładną ,przejrzysta etykieta , na każdej etykiecie jest jasno opisane ( rysunki dokładnie ) do jakiego dania pasuje ten ocet . A to ułatwia jego użytkowanie w kuchni. Ja jako kobieta 56 letnia i mająca 3 dzieci przykładam uwagę do tego co używa, w kuchni . U mnie te octy były używane do sałatek , do wody , oraz do mięsa ( trochu jako marynata ) 

Muszę Państwu powiedzieć ,że w smaku tak solo też mają fajny wyrazisty smak .Ciekawe są te octy Cena na stronie octovnia.pl też sa fajne i przystępne ;) 

Polecam zajrzeć i zakupić ! Warto zadbać o swoje zdrowie ! A to są naturalne produkty .

Dziękujemy octovnia.pl za wsparcie spotkania blogerek ! 

https://www.facebook.com/octovnia


Pozdrawiam serdecznie Renata M :) 



================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz