niedziela, 10 marca 2024

https://peerpharm.pl/ https://arganicare.pl/ / REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK

 Kosmetyki do PEERPHARM oraz ARGANICARE 






Dzień Dobry Państwu :)

Dziś przychodzę do Państwa produktami od firmy https://peerpharm.pl/  https://arganicare.pl/   ktora podarowała dla każdej świetny zestaw kosmetyków oraz kilka produktów na licytacje . Jeden zestaw był dla 6 dziewczyny ale jak wiecie było nas 5 więc kosmetyki z tego zestawu zostały dorzucone do puli licytowej , dzięki czemu uzbieraliśmy więcej pieniążków dla kotków z fundacji ;) Osobiście wylicytowałam jeszcze dla siebie fajny  żel do mycia twarzy. 



Arganicare Collagen Boost Anti Wrinkle Concentrate Serum przeciwzmarszczkowe - Jest to lekkie serum, o pięknym zapachu kwiatowym . Serum jest bardzo delikatne , lekkie w dotyku , szybko się wchłania i ładnie się rozprowadza po skórze . Moja twarz jest nawilżona , gładka. Jako kobieta 55 plus zauważyłam po dłuższym stosowaniu , że moje zmarszczki stały się mniej widoczne. Skóra twarzy jakby się " odmłodziła " . Koloryt jest jakby jednolity . Zauważyłam że też mam mniej przebarwień po lecie . Fajnie serum też się sprawdza pod makijaż. Produkt używałam dwa razy za dnia rano i wieczorem .Serum przeciwzmarszczkowe Arganicare to intensywna kuracja odmładzająca z najwyższą dawką kolagenu i oleju arganowego, które dogłębnie nawilżają i pobudzają produkcję kolagenu w skórze, dzięki czemu jest jędrniejsza, wyraźnie gładsza, bardziej elastyczna i promienna. Zawarte w serum najwyższej jakości najnowocześniejsze reduktory zmarszczek: Matrixyl TM Synthe'6 i Majestem TM stymulują sześć głównych składników macierzy i wzmacniają naturalne rusztowanie skóry. W efekcie serum wyraźnie napina wiotką skórę, poprawa owal twarzy, unosi policzki i wygładza nawet głębokie zmarszczki. Chroni także przed stresem oksydacyjnym, który przyspiesza proces starzenia. Odpowiednie dla wszystkich rodzajów skóry, może być stosowane na twarz, szyję i dekolt, zarówno na noc, jak i na dzień.


Spa Pharma Moisturizing Body Wash Aloe vera & Ylang Ylang - Żel pod prysznic 1000ml  Żel znajduję się aż w litrowej butelce , jest zamykany na pompkę , dzięki czemu łatwiej nam wydobyć odpowiednią ilość produktu. Żel jest bardzo wydajny , ładnie pachnie , kolor ma bezbarwny . Żel dobrze myje całe nasze ciało . Nie uczula , nie podrażnia mojej skóry. Jako kobieta po 50 moja skóra jest dość wymagająca . Więc fajnie że trafiłam na lekki żel do mycia . Skóra po myciu nie jest wysuszona. Żel do mycia ciała z Minerałami Spa Pharma z unikalnym kompleksem nawilżającym zapewnia intensywne nawilżenie skóry, chroniąc jej naturalne piękno. Luksusowa konsystencja i świeży zapach tego żelu do mycia ciała rozpieszczają skórę, a jego naturalne składniki wnikają głęboko, odżywiając i uzupełniając. Wzbogacony minerałami z Morza Martwego żel do mycia ciała delikatnie oczyszcza skórę, pozostawiając ją miękką, nawilżoną i pełną witalnej energii. Zrównoważona mieszanka naturalnego wyciągu z aloesu i olejek eteryczny Ylang Ylang zawierający polisacharydy i witaminy przeciwutleniające rewitalizują, odświeżają i tonizują skórę, zapewniając jej zdrowy i gładki wygląd.

Arganicare Collagen Boost Anti Wrinkle krem przeciwzmarszczkowy 50ml - Jako kobieta po 50 roku życia najbardziej się właśnie ucieszyłam z tego kremu . Krem jest lekko kremowy , kolor ma lekko brązowy / kremowy. Krem jest bardzo wydajny . Po dwóch tygodniach widać pierwsze efekty. Moja skóra stała się gładsza, nawilżona. Muszę też powiedzieć Państwu że skóra koło oczów stała się bardziej napięta , zmarszczki są mniej widoczne. Mam ważnienie że odmłodziłam się z 10 lat. Krem szybko się wchłania , idealnie nadaję się jako baza pod makijaż.Przeciwzmarszczkowy krem nawilżający Arganicare z kolagenem i organicznym olejem arganowym stymuluje naturalną produkcję kolagenu w skórze i wspomaga jej odnowę komórkową, dzięki czemu jest jędrniejsza, bardziej elastyczna, gładsza, a zmarszczki płytsze i mniej widoczne. Krem chroni także przed działaniem wolnych rodników przyspieszających starzenie się skóry. Dba o właściwy poziom nawilżenia, w efekcie skóra wygląda świeżo i promiennie przez cały dzień. Idealny dla cery suchej, zmęczonej i pozbawionej blasku.

Spa Pharma Body Butter Pure Angel - Masło do ciała 350 ml - Lekkie kremowe białe masło do ciała. Masło jest lekko tłuste , szybko się wchłania w skórę , nie zostawia tłustej warstwy , więc można szybko się ubrać . Masło pięknie pachnie , czuć zapach cały wieczór. Bo masło używałam na noc po kąpieli ( i myciu w żelu o którym wyżej pisałam ) Skóra po dłuższy  czasie staje się miękka , jędrniejsza. Jestem zadowolona . Spa Pharma Masło do ciała z minerałami. Laboratorium Spa Pharma opracowało unikalną formułę opartą na minerałach z Morza Martwego wzbogaconą o olej arganowy i masło Shea. Ta unikalna formuła zapewnia najwyższą miękkość i odżywienie skóry oraz przyczynia się do regeneracji komórek skóry zachowując nawilżenie i elastyczność. Masło przeznaczone do wszystkich typów i rodzajów skóry.

Arganicare Collagen Boost Hydrating Facial Cleanser Płyn do mycia twarzy 80ml. Jest to produkt który wylicytowałam . Jako kobieta po 50 prawie bez makijażu nie wychodzę z domu, więc potrzebuje czegoś co dobrze oczyści moja skórę z brudu z całego dnia oraz z makijażu. I właśnie dzięki temu żelowi a w sumie balsamowi moja skóra jest w końcu dobrze oczyszczona. Balsam jest wydajny , nie szczypie w oczy , dobrze się nim myje twarz oraz łatwo go można potem zmyć z twarzy. Skóra jest czysta , zadbana . Delikatny balsam do mycia twarzy, który skutecznie oczyszcza skórę, usuwa makijaż, pozostałości olejku i brudu oraz pozostawia skórę miękką, elastyczną i przyjemną w dotyku. Jego unikalna formuła stymuluje produkcję kolagenu podczas walki z wolnymi rodnikami. Olejek arganowy głęboko nawilża skórę i przywraca elastyczność.


Jak widać wszystkie produkty które miałam okazje testować dobrze się sprawdziły na skórze 50 +
Każdy produkt jest wydajny , ładnie pachnie , ma ładne opakowania .
Jestem zadowolona. Dzięki tym kosmetyką odmłodziłam się o 10 lat :) 

A Państwo znają te produkty ?
Jak dbacie o siebie ?


Zapraszam na stronę firmy ! 






=====================================


POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 
SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy

REKLAMA 

MATERIAŁ REKLAMOWY 

SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz