poniedziałek, 4 marca 2024

https://www.orientana.pl/ = Spotkanie Blogerek / Reklama / Prezent

 https://www.orientana.pl/ = Spotkanie Blogerek / Reklama / Prezent 



                                                      


Witajcie Moi Drodzy ! 

Jak wiecie z Moje IG bo już Wam pokazywałam jakiś czas temu produkty od firmy ORIENTANA.PL miałam okazje przetestować fajne naturalne produkty. W Lutym było spotkanie ale że mieszkam w tym samym mieście co główna organizatorka to od czasu do czasu mi podrzucała paczki dlatego mogę Wam już je zrecenzować . Tym bardziej gdzie że  jest paczka którą mi się udało zorganizować a ,ale i tak  wszystko na adres Eweliny wysyłałam :) Każda z obecnych kobiet na spotkaniu otrzymała peeling , krem na noc , próbki różnych kosmetyków oraz torbę papierową . 




ENZYMATYCZNY PEELING DO TWARZY KALI MUSLI- Jako kobieta 55 letnia cenie sobie kosmetyki naturalne. Szczerze Państwu powiem że po raz pierwszy się spotkałam z takim peelingiem który nakłada się na oczyszczaną skórę twarzy i zostawia na 15 min. Dla mnie to zaskoczenie ale też inna , nowa , forma mojej pielęgnacji skóry twarzy. Peeling używałam 3 razy w tygodniu ( według zaleceń producenta ) Produkt jest wydajny , dobrze się go nakłada na twarz. Na twarzy nie uczula ( a mam dość wrażliwą i starą skórę ) Po miesiącu zauważyłam , że moja twarz jest nawilżona , gładsza ( mam mniej widoczne zmarszczki ) Peeling dobrze się zmywa z twarzy. Jako kobieta 55 letnia jestem bardzo z niego zadowolona . 


                 


Kolejny produkt to krem na noc a dokładnie 

KURACJA DO TWARZY NA NOC KALI MUSLI Jest to krem który używałam codziennie na noc, szczególnie go polecam po peelingu ( fajnie to razem współgra ) Krem jest lekki , bardzo wydajny ,łatwo się go nakłada na twarz, szybko się wchłania. Po kilku wieczorach widać efekt poprawy skóry. Skóra jest nawilżona , jest gładka , wygląda dużo młodziej .



Także podsumowując oba produkty są super , mają naturalne składy , świetnie się u mnie sprawdziły . Jestem młodsza o 10 lat. Moja skóra nabrała blasku , ma koloryt wyrównany . 

Dodatkowe Informacje ze strony firmy :

Naturalny peeling enzymatyczny do twarzy, bez koniczności tarcia, dla cery problematycznej, wrażliwej, naczynkowej i z tendencją do przesuszania się. Usuwa martwy naskórek, a dzięki olejkom i naturalnym ekstraktom dodatkowo wzmacnia cerę wrażliwą i naczynkową, pobudzając ją do odnowy. Regularne stosowanie pozwala na utrzymanie gładkiej i miękkiej skóry.

  • peeling do twarzy wegański;
  • wspomaga odnowę naskórka, łagodzi podrażnienia i nadaktywność;
  • zawiera 99% naturalnych składników;
  • składnik aktywny kali musli zwalcza swędzenie i choroby skórne oraz przyspiesza leczenie skaleczeń czy ran;

Kuracja jest przeznaczona do pielęgnacji cery naczynkowej i wrażliwej, z tendencją do przesuszania się. Dzięki naturalnym składnikom regeneruje i ujędrnia skórę, a także spowalnia proces starzenia się.

  • zapewnia długotrwały efekt nawilżenia;
  • zawiera 98% naturalnych składników;
  • ekstrakt z Kali Musli pomaga w łagodzeniu chorób skórnych, skaleczeń czy ran;
ZAPRASZAM NA STRONĘ FIRMY :



P.S - Curculigo orchioides, nazywane w medycynie naturalnej KALI MUSLI to roślina należąca do rodziny amarylkowatych (Amaryllidaceae). Jest wieloletnią rośliną o wysokości ok. 30 cm, z bulwiastym kłączem i czarnymi korzeniami bocznymi, podłużnymi liśćmi i żółtymi kwiatami.

===============================================


POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 
SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy

REKLAMA 

MATERIAŁ REKLAMOWY 

SPOTKANIE BLOGEREK 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz