środa, 27 marca 2024

https://www.prouve.com/ / Spotkanie Blogerek / Reklama

 https://www.prouve.com/



Dobry Wieczór ! 

Jakoś przychodzę do Państwa wieczorami / nocami bo łatwiej mi się pisze jak rodzina śpi . Swoje lata też mam a jak to się mówi na stare lata się spać nie chce.

Kolejna firma która wsparła nasze spotkanie blogerek to https://www.prouve.com/ każda z nas dostała cudowną paczkę plus jedna była na licytacje ! Na pół ją wylicytowałam z jedną z innych uczestniczek spotkania . I dodatkowo wpadło w moje ręce płyn do mycia ekranów oraz zapachy do odkurzacza  .

W mojej paczce jaką dostałam było :

# olejek zapachowy

#Fluid do twarzy

# Próbki perfum 2 sztuki

# Zapach do odkurzacza zapakowane w ładną kopertę .

Fluid który znajdował się w mojej paczce , jest bardzo wydajny , ładnie kryje niedoskonałości na twarzy, wygładzą ją oraz nadaje naturalny efekt lekkiego zdrowego makijażu . Podoba mi się , ze nie robi efektu maski .

Olejek zapachowy jest bardzo wydajny ,używam 3 krople do ciepłej wody i robię sobie relaksujące spa. Lubię ten zapach jest bardzo delikatny . Fajnie się oddycha . 

Próbki perfum są w szklanej małej butelce albo w grubym plastiku trochu ciężko mi powiedzieć . Posiadają psik psik i jak na próbki to starcz a na około 8 użyć więc fajnie . Zapachy się utrzymują długo na ciuchach . Co mnie miło zaskoczyło. Zapachy na początku są mocne ale potem zdecydowanie się ustabilizują i ładnie pachnie .

Jeśli chodzi o zapach do odkurzacza to po raz pierwszy testowałam ! ( a mam 56 lat ) szczerze nigdy wcześniej nie używałam takich produktów . Po wyjęciu z koperty a potem z woreczka wkładamy go do odkurzacza między workiem a wentylacja . Zapach jest lekki . szybko się ulatnia po włączeniu odkurzacza . Fajna , ciekawa opcja ! Dodatkowo wylicytowałam taki sam produkt ! Myślę , że do wakacji mi starczy tych zapachów .

A jeszcze jeden produkt który testowałam dzięki licytacji to fajny produkt do mycia telewizora , mycia laptopa czy też komputera. A że my mamy 2 komputery , jeden laptop ,  2 tablety , 3 telefony i 1 duży telewizor ! To taki płyn to dla mnie strzał w 10 tkę . Ładnie i dokładnie myje ,nie robi plam czy też nie robi żadnych smug . Fajny wydajny i lekki płyn . 

Także polecam Państwu wszystkie produkty !

Każdy dla mnie jest super. Fajne to produkty , wysokiej jakości.

Zapraszam na stronę firmy ! Warto ! 

https://www.prouve.com/


=====================================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz