środa, 6 marca 2024

Hurtownia BŁYSK - Kosmetyki YUMI / Spotkanie Blogerek - Reklama

 Hurtownia BŁYSK - Kosmetyki YUMI





Dzień Dobry W nocy Państwu ! :) 

Dziś przychodzę do Państwa z małą recenzją kosmetyków firmy YUMI a otrzymałam je na spotkaniu blogerek od hurtowni BŁYSK .




Firma podarowała nam 3 produkty i każda z nas miała mydło w płynie , odżywkę do włosów oraz serum do twarzy . Dziś je Państwu opisze po swojemu. Jak wiecie mam 55 lat więc kosmetyki dla mnie w tym wieku jeszcze naturalne to zbawienie dla mojej skóry / cery . 

MOJA OPINIA : 

Zacznę od mydła . Jest to mydło w butelce , kolor butelki to zielony, ma pompkę dzięki czemu dbamy o higienę ,łatwiej też wybrać odpowiednią ilość produktu. Mydło jest bezbarwny ,ładnie pachnie mocno owocowo, mało się pieni , ale dobrze myje dłonie oraz twarz. Mydło nie wysusza , nie podrażnia , nie uczula . Mydło jest wydajne. Polecam 



Kolejny produkt to serum do twarzy używałam go na noc . Serum jest bardzo wydajne , lekkie w dotyku , nie uczula , nie podrażnia moje skóry . Serum jest typowe do cery starszej / dojrzałej więc idealnie dla mnie . Serum dobrze się wchłania , nie jest tłuste . Muszę też powiedzieć że po 2 tygodniach zauważyłam że twarz stała się miękka w dotyku , jest nawilżona i lekko wygładzona . Podoba mi się też to że serum szybko się wchłania i można go użyć pod makijaż .



Ostatni produkt jaki miałam okazję testować to odżywka do włosów przetłuszczających się . Ja jako blondynką farbowana od 30 lat , mam raczej suche włosy , ale ta odżywka i tak się super u mnie sprawdziła . Wystarczy 3 minuty i możemy spłukiwać odżywkę z włosów. Produkt pięknie pachnie , włosy są lekkie w dotyku , łatwiej je rozczesać . Odżywka jest bardzo wydajna i ładnie pachnie



Wszystkie produkty które otrzymałam od hurtowni BŁYSK super się u mnie sprawdziły .Jestem zadowolona , produkty są wydaje , ładnie pachną i są naturalne ! 


INFORMACJE ZE STRONY FIRMY :


MYDŁO - Idealna receptura dla spragnionej skóry. Mydło do rąk Aloe Gruszka to połączenie soku z aloesu ze składnikami, które wzmacniają jego intensywnie nawilżające działanie. Bogaty i naturalny skład nawilży i zregeneruje nawet najbardziej wymagającą skórę – suchą i podrażnioną.

DLACZEGO TO DZIAŁA? 

Aloes odświeży i głęboko nawilży, złagodzi podrażnienia skóry.

Witamina E, zwana eliksirem młodości, działa antyoksydacyjnie i sprzyja formowaniu się kolagenu. Zapobiegnie także wysuszaniu skóry.

Dodatek kwasu mlekowego pomaga wyregulować pH skóry.

Betaina pozyskiwana z buraka cukrowego sprawi, że twoje dłonie będą jedwabiście gładkie i zadbane.

Przyjemny, owocowy zapach arbuza długo utrzymuje się na dłoniach. Mydło jest delikatne dla twojej skóry i bez obaw możesz stosować je każdego dnia!


SERUM - Daj się porwać naturalnej pielęgnacji twarzy z YUMI!

W YUMI wierzymy, że nasza skóra zasługuje na urodowe superfoods każdego dnia. Niezależnie od pogody, nastroju czy miejsca w którym aktualnie jesteś – to już czas na #oBuzięDbanie!

Wyrównujące koloryt serum do twarzy to połączenie 99% soku z liści aloesu ze składnikami aktywnymi, które wzbogacą Twoją codzienną pielęgnację i pomogą wyrównać koloryt Twojej cery!

DLACZEGO TO DZIAŁA? 

W składzie Wyrównującego koloryt skóry serum pierwsze skrzypce gra kwas glikolowy, który jest składnikiem od zadań specjalnych w walce z przebarwieniami skóry czy niedoskonałościami. Wiemy, jak ważne jest idealne nawilżenie skóry! Dlatego też w serum znajduje się sekretny składnik, który pokochały tysiące kobiet na całym świecie – 99% sok z liści aloesu. W połączeniu z argininą sok z liści aloesu zadba, by Twoja skóra była nawilżona. W składzie znajdziesz także witaminowy koktajl z witaminy A+C+E. Tradycyjnie w Yumi kropką nad i pozostaje ekstrakt z owoców, tym razem z ogórka. Takie połączenie składników aktywnych sprawia, że serum wyrównuje koloryt skóry, delikatnie złuszcza, nawilża i niweluje zmarszczki.

Dla kogo?

Dla osób z cerą tłustą, mieszaną, dojrzałą.

Wegańskie i naturalne!

Rozświetlające serum do twarzy jest w 100% wegańskie, stworzone w Polsce z 91% składników pochodzenia naturalnego.

Sięgnij po ten odżywczy shot dla Twojej cery!


ODŻYWKA - Bogaty i naturalny skład poprawi kondycje nawet najbardziej wymagających włosów. Kompleks ekstraktów ziołowych, w którego skład wchodzi m.in. rozmarynarnikarumianekszałwia czy łopian  ureguluje wydzielanie sebum i zwalczy przetłuszczanie włosów, wspomagając także walkę z wypadającymi włosami.    Olej tamanu nabłyszczy, wygładzi i ochroni przed uszkodzeniami.    Sok z liści aloesu nawilża, wygładza, ale także nabłyszcza włosy, ułatwiając rozczesywanie. Olej słonecznikowy dodatkowo zmiękczy i nawilży włosy. Przyjemny owocowy zapach grejpfruta długo utrzyma się na Twoich włosach. 

 

Jak używać odżywki? 

Rozprowadź odżywkę w dłoniach, następnie nanieś ją równomiernie na całej długości włosów. Pozostaw na 3 minuty i spłucz letnią wodą.

 


A Państwo znają te produkty ?

Dziękuje https://blysk.com.pl/  za super produkty ! 

============================================



POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 

SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 



Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz