czwartek, 14 marca 2024

WS Winnica Siepietnica (@winnicasiepietnica) / Spotkanie Blogerek / Reklama / POST 18 PLUS ! DLA DOROSŁYCH

WS Winnica Siepietnica (@winnicasiepietnica)





 
Dobry Wieczór Państwu :)

Jak wiecie ostatnio było spotkanie blogerek , były firmy które podarowały coś dla każdej z 5 uczestniczek , ale były też firmy które podarowały swoje produkty na licytacje . Która jak wiecie była na naszym spotkaniu . A wylicytowane pieniądze Monika przeznaczyła na zakupy dla fundacji która wspiera koty . Monia zakupiła zabawki , karmę , witaminy , koce czy też legowiska . 


 WS Winnica Siepietnica  którą możecie zaobserwować  na IG 

@winnicasiepietnica

Firma podarowała 4 wina na licytacje , były to wina dwa czerwone , oraz dwa białe. Ja jako fanka czerwonego , dobrego , wytrawnego wina , wzięłam udział w ostrej licytacji  i udało mi się wylicytować pyszne czerwone wytrwane wino ! Zaraz po tym jak wróciłam ze spotkania otwarłam sobie , nalałam lampeczkę . I zamknęłam. Drugą napiłam się na Dzień Kobiet .
Wino znajduję się w ciemnej butelce , ma korek. Łatwo je otworzyć . Po otwarciu mamy cudowny bukiet zapachów owoców z lekką nutą słodkości .Wino jest mocno czerwone , zdrowe ( wiadomo że wino czerwone , wytrawne jest najzdrowsze ) Wino , jest lekko cierpkie , ma fajne nuty smakowe i zapachowe . Smakuje mi . Podoba mi się to że na butelce mamy opis do czego wino służy , do jakiego jedzenia itp . Nie każdy się zna na winach więc duży plus za estetyczną etykietę . Myślę że takie wino to ciekawa opcja na prezent np na zbliżające się wydarzenia  np Dzień Matki czy Dzień Ojca .




Dziękuje https://www.instagram.com/winnicasiepietnica/ za wsparcie , za prezenty.

Państwa zachęcam do zaobserwowania winnicy oraz do zakupów win :) 

KILKA SŁÓW NA TEMAT WINNICY :

Winnica Siepietnica jest najbardziej wysuniętą na zachód winnicą należącą do Jasielskiego Stowarzyszenia Winiarzy. Winnica jest częścią 10 – hektarowego gospodarstwa ekologicznego „Podkarpackie pole” zajmującego się naturalną uprawą warzyw, owoców i ziół. Wieś Siepietnica, podlegała, co najmniej od XII w., do klasztoru w Tyńcu, później pod zamek Golesz. Nazwa osady pochodzi od bartników, zwanych na tym obszarze siepietnikami. Pomimo braku wzmianek historycznych na temat uprawy winorośli w samej Siepietnicy, sąsiednie wzgórze nosi nazwę Winnica, co może oznaczać, że krzewy winorośli już rosły w tej okolicy.

Większą część naszej uprawy stanowi Solaris, Rondo i Regent. Część uprawy stanowią szczepy eksperymentalne, miedzy innymi: Cabernet Cantor, Marechal Foch, Hibernal.



===============

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 

SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 

Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy

REKLAMA 

MATERIAŁ REKLAMOWY 

SPOTKANIE BLOGEREK 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz