piątek, 20 marca 2020

Forte Sweden - Recenzja szamponu i odżywki

Forte Sweden 
Recenzja szamponu i odżywki 






Dzień dobry.

Dziś jest pierwszy dzień wiosny i firma Forte Sweden rusza z kampanią wiosenną 

#NATURARODZISIĘNAWIOSNĘ


Bardzo mi się podoba taka kampania wiosenna tym bardziej gdzie firma ma naturalne kosmetyki.

Od firmy dostałyśmy aż 4 produkty,dodatkowo każda z mam dostała po 2 produkty dla swoich dzieci.Więc u mnie testował najmłodszy syn Wiktor.

Dziś jednak będzie o szamponie i odżywce.

Na spotkaniu dostałyśmy zestaw do włosów,który składa się w 94 % naturalnych składników.
Ja jako osoba już 50 + miałam na włosach wszystko.Farbuje od 30 lat na blond,do tego było trwało,zmiana też koloru.Moje włosy są jakie są,czasem ciężko jest mi nad nimi zapanować.Więc ucieszyłam się jak zobaczyłam zestaw do tego składający się z maturalnych składników i mający siłę zbóż.



Szampon jest delikatny do włosów,dobrze się pinie.Wystarczy kilka krople,bo jest wydajny żeby myć włosy,oraz skórę głowy.Szampon dobrze myje włosy,dobrze się spłukuje,nadając im blask oraz wzmocnienie.Odżywka jest bardzo dobra.Jest wydajna,nie obciąża włosów,oraz ich nie puszy.Zauważyłam dużą poprawę w włosach.Widzę że ten duet działa.Cena to około 20 - 30 zł.Więc cena jest dobra.


TRIPLE GRAIN zestaw szampon + odżywka 2×390 ml
Szampon TRIPLE GRAIN 390 ml, do włosów zniszczonych, wymagających regeneracji. Potrójna moc natury pochodząca z ziaren i zbóż. Środki ostrożności: Unikać kontaktu z oczami. W przypadku dostania się produktu do oczu, natychmiast spłukać je wodą.
Odżywka TRIPLE GRAIN 390 ml, do włosów zniszczonych, wymagających regeneracji. Potrójna moc natury pochodząca z ziaren i zbóż. Sposób użycia: wmasować w umyte włosy i pozostawić na 2 min. Obficie spłukać. Środki ostrożności: Unikać kontaktu z oczami. W przypadku dostania się produktu do oczu, natychmiast spłukać je wodą.


Znacie ta firmę i ich szampony ?
Jeśli nie to zajrzyjcie na ich stronę :  FORTE SWEDEN 

Pamiętajcie o kampanii #NATURARODZISIĘNAWIOSNĘ

Dziękuje za kosmetyki 

Pozdrawiam Renata 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz