wtorek, 17 marca 2020

LAZELL - PARFUMS

LAZELL - PARFUMS 




Dzień dobry. 

Na początku chciałam Was przeprosić,ale coś mam nie tak z komputerem,nie mogę zdjęć dodać. Albo mogę dodać jedno a reszta jest blokowana.Nie wiem może ja coś źle robię ? Jak tylko dojdę do ładu z blogiem i zdjęciami to uzupełnię.
Są to też moje pierwsze posty z recenzjami produktów które dostałam na spotkaniu blogerek,więc proszę o wyrozumiałość.



Dziś przychodzę do Was z pięknym perfumem, który dostałam na spotkaniu blogerek.
Buteleczka perfum jest szklana, przezroczysta z naklejona szata graficzna która pięknie się prezentuje.Zapach jest bardzo kobiecy, delikatny, kwiatowy. Utrzymuje się około 2 godzin na skórze a na ciuchach około 5. Uważam że jest to dobry wynik, jak na takie perfumy. Cieszę się że buteleczka jest mała bo mogę ją wsadzić do torebki i mieć zawsze pod ręką piękne, kobiece zapachy. Jestem też miło zaskoczona, że perfumy nie brudzą ubrań ( miałam kilka takich co na ubraniach zostawiały ślady użytkowania) tu w tym przypadku jest ok, bo nic takiego nie zauważyłam. Cieszę się że perfum tej formy mnie nie uczula, niestety mam bardzo wrażliwa skórę i czasem po perfumach w okolicy szyji czy też dekoltu wychodziły mi różne krostki. Tu oglądnęłam porządnie skórę dekoltu i wiem że perfum nie uczula i nie powoduje wysypki. Firma ma w swojej ofercie wiele fajnych zapachów. Dodatkowo można zamówić odpowiednia wielkość buteleczki. A to też mile, że firma produkuje różne wielkości, gdyż możemy zmówić mniejsze buteleczki i testować,a potem możemy zakupić większą pojemność.


Lazell Amazing woda perfumowana dla kobiet.

SKŁADNIKI  Alcohol, Parfum, Aqua, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.

Dziękuję firmie za zaufanie.
Tu możecie kupić te perfumy - > LAZELL 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz