środa, 18 marca 2020

Olympus Polska: Witamy na stronie firmy Olympus

Olympus Polska: Witamy na stronie firmy Olympus






Dzień dobry.

Jak wiecie kilka dni temu odbyło się spotkanie blogerek. Ale ze dziewczyny miały tyle paczek że bały się że nie pomieszczą się w kawiarence, a że ja mieszkam w Tarnowie to postanowiły wraz z Kasią podrzucić mi tydzień wcześniej paczki. 
Dzięki czemu mogłam przetestować tydzień wcześniej kilak firm. 
Dlatego też będę pomału Wam opisywać. Jestem osobą która się uczy blogować więc proszę o wyrozumiałość i wsparcie. 
Na tyle ile u mnie będę opisywać kosmetyki, jedzenie, chemię gospodarczą czy też ubrania.

Dziś chciałam podziękować firmie 

Olympus Polska: Witamy na stronie firmy Olympus

 za wsparcie naszego spotkanie blogerek. 
Firma podarowała nam smakowite czekoladki oraz koszulkę biała z nadrukiem
( logo) aparatu. Do tego podarowało kilka kalendarzy na licytację.



Czekoladki są zapakowane w piękne czarne opakowanie. Bardzo ładnie się ono prezentuje. W środku opakowania znajdziemy przeróżne czekoladki. 
Czekoladki są różnej wielkości, oraz mają różne smaki. Bardzo dobre.



Koszulka jaka mam ma rozmiar M. Jest biała, posiada logo aparatu. Czarne logo / czarny rysunek. Jest wykonana z porządnego materiału, dobrze jest wykonana. 
Do tego po praniu się nie kurczy.Zdjęcia Wam pokażę na IG podczas wypadów na działkę.

Dziękuję firmie za zaufanie.
Tu znajdziecie produkty jakie oferuje firma.

Pozdrawiam Renata M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz