poniedziałek, 30 marca 2020

YASUMI – pielęgnacja inspirowana Japonią



YASUMI – pielęgnacja inspirowana Japonią 







Dzień dobry. 

Dziś przychodzę do Państwa z mini zestawem od firmy 

YASUMI – pielęgnacja inspirowana Japonią 






Na spotkaniu blogerek dostałyśmy po małym pomarańczowym woreczku w w nimi były 4 kosmetyki. 
Produkty które były to szampon, odżywka, balsam, żel do mycia. 
Dodatkowo każda z nas dostała maseczkę do twarzy.



Kosmetyki są małej wielkości bo mają wielkość 30 ml. Więc podoba mi się to bo mają do tego woreczek i taki zestaw możemy zabrać ze sobą na wakacje, wyjazd na weekend czy po prostu traktować je jako próbki i potem podjąć decyzje czy chcemy kupić produkt o większej pojemności czy też nie.





Szampon jest ok. Delikatnie pachnie, dobrze myje, nie powoduje łupieżu, dobrze się spłukuje. Włosy są po nim miękkie, zadbane, pachnące.
Odżywka do włosów jest dobra, dobrze się nakłada, trochu mało wydajna ( mi osobiście opakowanie starczylo na 3 razy). Łatwo się ją zmywa. Włosy po niej są mocne, dobrze się rozczesują.


Jeśli chodzi o żel do mycia, jest koloru białego, dla mnie zapach mało wyczuwalny. Trochu pachnie mi jak krem dla dzieci jednej z firm. Lekko się pieni, dobrze się myje,nie ma problemu ze spłukaniem żelu. Jest ok

Żel używałam na całe ciało. Takie opakowanie starczylo mi na 2 użycia. Wiec wiele o nim powiedzieć nie mogę. Dobrze się nakładał na ciało, szybko wchłaniał. Dobrze nawilżył.




Maseczka to strzał w 10 tke. Jest to jedne duży płat, mocno nasączony substancjami odżywczymi. Ja osobiście lubię takie maseczki. Użyłam jej w wolnej chwili. 30 min leżenia i relaksu. Do tego widać efekt po 1 razie. Buzia była nawilżona, delikatnie pachniała, były lekko wypłycane zmarszczki. Maseczka jest fajna. Bardzo się z nią polubiłam. Jak spotkam w sklepie myślę że kupię.

A Państwo lubią takie małe kosmetyki?? 
Co używacie wyjeżdżając na weekend czy też wakacje?

Dziękuję firmie za zaufanie.

Pozdrawiam Renata M





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz