niedziela, 29 marca 2020

Oficjalny Sklep Koszulkowy ™ | Śmieszne koszulki i poduszki‎







Dzień Dobry .

Dziś przychodzę do Państwa z dwoma gadżetami od firmy

 Oficjalny Sklep Koszulkowy ™ | Śmieszne koszulki i poduszki‎




Firma wysłana nam różne rzeczy,do wyboru.Ja sobie wybrałam poduszkę oraz kubek.

Poduszka i kubek jest z super napisem o matce,więc dla mnie idealnie w końcu jestem mamą 3 dzieci .

Poduszka ma napis " MAMA DO ZADAŃ SPECJALNYCH " poduszka jest wielkości standardowego jaśka a dokładnie 38 x 38 cm.

Jest koloru białego,na przodzie ma kolorowy napis z fajnymi rysunkami.Podoba mi się,fajny pomysł na Dzień Matki ( a to już niedługo - przypominam 26 Maja ) Poduszka leży u mnie na miejscu honorowym,bo jest taka ładna że szkoda mi ją używać.
Wiem dziwne to jest ale osoby w moim wieku robią się sentymentalne.



Cena takiej poduszki to koszt 45 zł.
Moim zdaniem jest to dobra cena,gdyż poduszka jest wykonana z dobrej jakości materiału,do tego widać że jest wykonana dobrze,ładnie się prezentują napisy.
Nic nie odchodzi czy też nic nie odstaje .


Kubek mam z napisem 
CO JAK CO ALE DZIECI MI SIĘ UDAŁY
Kubek jest dobrze wykonany,jest biały z fajnym napisem.
Miło pić z takich kubków z taką dedykacja.Myślę że każdy rodzić ucieszyłby się z takiego prezentu .Fajny pomysł na prezent...Pamiętajcie Dzień Matki,Dzień Ojca się zbliża.



Ale też uważam że prezenty bez okazji też są fajne. Bo czy musi być okazja żeby coś świętować ? Kocha się rodziców i dzieci cały rok.
Cena kubka to 35 zł.

Pamiętajmy też że można zamówić koszulkę,kubek czy też poduszkę z własnym napisem,więc to jest bardzo fajne,bo możemy wyrazić swoje uczucia na tych rzeczach / gadżetach .

Dziękuje firmie za przekazanie takich fantastycznych produktów na spotkanie blogerek.
Państwa zapraszam na stronę firmy może znajdziecie jakąś inspiracje na prezent dla najbliższych.

Oficjalny Sklep Koszulkowy ™ | Śmieszne koszulki i poduszki‎

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz