piątek, 17 grudnia 2021

Majunto - Torba, rękawica ,podkładka - Recenzja

 Majunto - Torba, rękawica ,podkładka - Recenzja 






Dzień Dobry .


Dziś dla Państwa mam kolejną paczkę do zrecenzowania . 

Od firmy MAJUTNO  dostałam rękawicę do gorących rzeczy w kuchni koloru niebieskiego do tego mam piękna podkładkę na gorące napoje. 

Dodatkowo dostałam też super , fajna , żółtą torbę Torba jest duża na ramię . Torba super mi się przydaję na zakupy a w lecie będzie fajna na działkę 




Widać że firma ma dobrej jakości materiały , produkty widać że są dobre , wytrzymałe.

Zadowolona też jestem z rękawicy ma gruby dobry materiał.

Jestem zadowolona z takiego zestawu.

Dziękuje firmie za zaufanie i wsparcie naszego spotkania blogerek.


 Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz