czwartek, 16 grudnia 2021

Sklep internetowy EasyToys

 

Sklep internetowy EasyToys









Dzień Dobry.

Dziś wydaje mi się że poruszę temat TABU w Polsce a szczególnie u osób starszych takich jak ja, czyli kobieta 50 + . Sex .. Sex towarzyszy naszemu światu od zawsze , ale w Polsce głośno się o nim nie mówi. A Szkoda , brakuje moim zdaniem edukacji seksualnej w szkołach . Powiem tak jak byłam na spotkaniu  blogerek dostałam ciekawą paczkę , na początku bardzo się zawstydziłam , a później stwierdziłam że przecież nie ma czego bo wszystko jest dla ludzi. 
Państwa zapraszam na stronę firmy 

Sklep internetowy EasyToys  

Zbliżają się święta , potem Walentynki to może warto zajrzeć , może mój post będzie jakąś inspiracja dla Was. Powiem tak zestaw mega, widać że produkty są dobrej jakości , Wszystko działa. 
Wiem , że moje wpisy nie są na mega poziomie ale uczę się cały czas blogowania . 

Do testowania dostałam taki zestaw :

              LoveBoxxx - I Love Red Couples Box




Cena to 200 zł ,ale uważam że na takich rzeczach nie powinniśmy oszczędzać a jednak stawiać na jakość a jakoś kosztuje. 

Informacje o produkcie

  • Idealny prezent
  • Dla par
  • Różne zabawki
  • Luksusowe pudełko
  • Odpowiedni dla początkujących
  • Kolor: Czerwony

Szukasz wspaniałego prezentu dla swojej partnerki, którym będziesz mógł cieszyć się razem? W takim razie ten Loveboxxx jest dla Ciebie idealnym wyborem. To pudełko zawiera różne zabawki dla par i jest dostarczane w luksusowym pudełku z pięknym wzorem. W skład zestawu wchodzą następujące produkty: Wibrator Kulki Miłości Wibrujący pierścień na penisa Tickler Kajdanki Maska na oczy


Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie fajnymi , ciekawymi produktami .


Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 
Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 
#Wspołpraca #wpissponsorowany 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz