niedziela, 9 stycznia 2022

Błysk - wiodący dystrybutor kosmetyków oraz chemii

           Błysk - wiodący dystrybutor kosmetyków oraz chemii



Dzień Dobry Państwu 

Dziś przychodzę do Państwa z kolejną krótką mała recenzją ,ale za 4 miesiące komunia syna i jest szał .Nie wiem co ręce włożyć . Spowiedź , kościół , nauka ,szukanie stroju i takie tam . Także proszę o wyrozumiałość w postach . Postaram się pisać na bieżąco ale co mi wyjdzie się okaże . 
Posty będą krótkie ale po komunii wrócę do pisania i poprawię to i owo. 

Firma BŁYSK podarowała na spotkaniu blogerek dla każdej z dziewczyn aż 3 produkty ! Lakier hybrydowy , perfum oraz żel aloesowy .



Lakier do hybryd ma ładny kolor , taki cielisty , może lekko łososiowy
( u mnie myślę że dobrze się sprawdzi na komunii syna ) lakier dobrze się rozprowadza na płytce paznokcia , dwie warstwy wystarczą na ładny , pełny kolor paznokcia . Szybko wysycha w lampie , długo się trzyma . 

Perfum ma ładną butelkę , delikatnie pachnie , ma zapach owocowo - kwiatowy . Na ciuchach trzyma się około 2 dni może nawet  3. Jeśli chodzi o skórę to tak do 10 godzin. Cieszę się że perfum nie brudzi mi ciuchów , nie zostawia plam , szczególnie na białym więc śmiało można białe bluzki spryskać perfumem . 

Żel aloesowy u mnie sprawdził się do mojej suchej skórze . Skórę mam bardzo suchą szczególnie na łokciach i kolanach . Po dwóch tygodniach widać że skóra staje się gładsza , mila w dotyku. Żel dobrze się rozprowadza się po ciele , szybko się wchłania , nie zostawia tłustych filtrów .

Super produkty , szczerze poznałam je po raz pierwszy . Wszystkie kosmetyki się u mnie sprawdziły . Osobiście polecam . 

------

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 
Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

Dziękuje firmie za wsparcie Tarnowskiego Spotkania Blogerek.
Pozdrawiam Serdecznie .
Renata ;-) 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 
Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 
#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz