poniedziałek, 10 stycznia 2022

TianDe - KOSMETYKI / Mucyna ślimaka. Krem do powiek, 5 x10 ml 107 zł

 TianDe - KOSMETYKI 






Dzień Dobry Państwu .

Dziś przychodzę z kolejną, małą i moja osobistą recenzją produktów które dostałam na spotkaniu blogerek które było miesiąc temu. 

Od firmy TIANDE dostałam 2 produkty maść oraz krem do powiek .

Mucyna ślimaka. Krem do powiek, 5 x10 ml cena takiego zestawu to koszt 107 zł . Drogo, ale warto bo bardzo wydajne są te saszetki .


Maść to taka większa próbka która u mnie była na 3 razy. Stosowałam go na ciało . Krem taki dobrze regeneruję skórę . Jest dość wydajny , trochu jakby tłusty ale szybko się wchłania .Ciekawy produkt.

Dostałam też krem na powieki ze śluzem ślimaka . W opakowaniu miałam 5 saszetek kremu. Jedna saszetka u mnie była na 3 razy może nawet na 4 . Używałam go tylko na powieki jak zaleca producent. Balsam ciekawy, szybko się wchłania . Nie uczula , nie podrażnia oczów . Fajne że po tygodniu widać efekt i ta skóra koło oczów jest wygładzona , lekko napięta . Ja jako osoba 50 + zwracam coraz bardziej uwagę na takie kosmetyki . Mi się podobają . U mnie widać efekt. Jestem zadowolona .


Mucyna ślimaka i jej działanie w kremie do powiek.

Mucyna ślimaka zawarta w kremie bardzo skuteczne nasyca skórę wokół oczu dodaje jej witalności. Posiada działanie drenujące i przeciwobrzękowe, więc zmniejsza worki pod oczami oraz stymuluje krążenie redukujące cienie. Doskonale nawilża i odżywia skórę .

Bazą kremu jest mucyna ślimaka (wydzielina ślimaka), która zawiera ogromną ilość cennych kosmetycznych składników takich jak kolagen, elastyna, witamina A, C, E, kwas hialuronowy itd.

W składzie kremu: mucyna, botulopodobny peptyd, peptyd rekonstruktor kolagenu, olejek jojoba, hialuronian sodu.

Mucyna (śluz) ślimaka zawiera wysokie stężenie składników aktywnych, stymuluje odnowę kolagenu, elastyny i komórek, jest silnym przeciwutleniaczem, który neutralizuje wolne rodniki.

Skutkiem zastosowania kremu jest:

  • miękka skóra obdarzona energią, poprawia się odcień skóry, jest odnawiany proces odnowy komórkowej;
  • Skóra staje się elastyczna , oczy stają się bardziej otwarte, bez zmęczenia;
  • regeneracja powierzchni skóry, staje się bardziej zwarta, widoczność zmarszczek jest zminimalizowana.

Zastosowanie:

Stosować do skóry wokół oczu. Aby uzyskać najlepsze wyniki, należy używać rano i wieczorem. Krem jest przeznaczony do skóry każdego typu i w każdym wieku.

Opakowanie : 10 ml


Polecam i zapraszam na stronę firmy TianDe - KOSMETYKI 

------  


Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 


Dziękuje firmie za wsparcie Tarnowskiego Spotkania Blogerek.

Pozdrawiam Serdecznie .

Renata ;-) 


#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz