piątek, 14 stycznia 2022

Chwaściarnia - ZRÓB SOBIE KREM !

 Chwaściarnia - ZRÓB SOBIE KREM ! 


Dzień dobry Państwu.

Dziś przychodzę do Was z ciekawym produktem. Na spotkaniu blogerek wylosowałam piękne pudełko które skrywało w sobie krem ! Ale jaki krem ... Krem który musiałam sobie zrobić sama. 

Na początku się przestraszyłam ,ale po przeczytaniu instrukcji która była w środku stwierdziłam że dam sobie radę. W pudełku miałam wszystkie potrzebne rzeczy do wykonania kremu. Instrukcja obsługi jest napisana bardzo łatwym językiem, krok po kroku prowadzi nas przez etapy robienia kremu . Także z łatwością sobie poradziłam. Zrobiłam wszystko i mogę się teraz pochwalić jak krem działa.
Krem jest bardzo lekki w konsystencji , delikatnie się go nakłada na buzię, dobrze się wysmaruje . U mnie sprawdził się jako krem na dzień ,fajny jest pod makijaż .


Powiem Wam że fajnie się robi takie kremy ,zabawa, trochu niepewności ale efekt mega ,warto poświęcić trochu czasu  żeby mieć takie swój , własny krem .

Dziękuję firmie Chwaściarnia - ZRÓB SOBIE KREM !   za podrasowanie rzeczy na losowanie . Cieszę się że wylosowałam i że poznałam ciekawe produkty.



Państwo lubią robić takie kremy ?
Wiem że firma ma też w ofercie odżywki czy szampony do samodzielnego montażu .

Dziękujemy !

Pozdrawiam Renata

#postsponsorowany
#współpraca


Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 
Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 
#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz