czwartek, 13 stycznia 2022

EKOZUZU - Kosmetyczny Przegląd

 EKOZUZU - Kosmetyczny Przegląd 






Dzień Dobry Państwu.

Dziś przychodzę do Was z paczką produktów do twarzy / makijażu od firmy EKOZUZU  każda z nas dostała kosmetyki które były zapakowane w piękną papierową torebkę , którą można było rozwiązać, dzięki czemu możemy ponownie użyć papierowej torebki dla innej osoby ( więc fajnie bo eko ) a to w dzisiejszych czas jest bardzo ważne .

Każda z nas miała w środku takie kosmetyki jak np : błyszczyk do ust czy kredkę do oczów. Zapraszam na mojego Instagram w celu komentowania, mam dziś problem i więcej zdjęć nie mogę wrzucić .Czy ktoś z Państwa ma jeszcze dziś jakieś przeciążenia ? 


Powiem Wam szczerze , że jeszcze połowa przed mną testowania ,ale już wiem że są to dobre kosmetyki i chętnie kupie inne z firmy EKOZUZU . Na dzień dzisiejszy napiszę dosłownie Wam po jednym zdaniu, a jak już przetestuję dłużej to podzielę się z Państwem moimi opiniami na moim Instagramie . 

Powiem tak kredka pod oczy jest super , nie uczula m nie podrażnia mi oka.

Błyszczyk ma super różowy kolor, długo się trzyma, ładnie wygląda na ustach.

W paczce był jeszcze cień do powiek który super wygląda na powiekach , nie obsypuje się , nie uczula ,nie podrażnia i dość długo się utrzymuje na oku.

Lakier do paznokci który dobrze kryje, dwie warstwy wystarczą , na płytce paznokcia trzyma się około 5 dni. Lakier nie śmierdzi , i łatwo go zmyć. Ja miałam kolor brązowy . Super zgrał się ze szminką o której pisałam wyżej .

Była też kredka do ust i oczów , taka morelowa. Ja ją używałam do kontur ust , ciekawy efekt dawała. Na oczach u mnie się nie sprawdziła , może przez kolor.

Krem BB szczerze powiem że zapoznałam się z nim po raz pierwszy. Fajny lekki krem BB który nie powoduje efektu maski ,dobrze się rozprowadza, nadaje ładny kolor. Skóra twarzy wygląda na naturalną i zdrową . taki bardzo naturalny efekt .

Był też puder taki " prasowany " ładny kolor nadaje się fajnie na policzki .Nie uczula , ładnie wygląda .Daje fajny efekt. 

Była też naturalna, sojowa zawieszka jako zapachach. U mnie sprawdza się w moim pokoju , bo ładnie świątecznie wygląda i pięknie pachnie . Fajnie że sojowa bo naturalna .

Także tak to wygląda na chwilę obecną. Na moim IG będę starała się Państwu więcej pokazać.

Proszę firmie o zrozumienie i o przyjęcie mojej wstępnej recenzji .

Zapraszam na mojego IG tam jestem bardziej aktywna i więcej reklamuje .

Was też zapraszam na stronę firmy EKOZUZU bo firma ma fajne i ciekawe produkty nie tylko kosmetyczne . Polecam też świeczki podobno pięknie pachną . A Walentynki już za miesiąc , może czas pomyśleć o prezencie ! 


Dziękuje firmie za wsparcie Tarnowskiego Spotkania Blogerek.

Pozdrawiam Serdecznie .

Renata ;-) 



===========================


Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 


Szminka ma kolor brązowy z brokatem , ładnie wygląda , nie uczula 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz