wtorek, 18 stycznia 2022

Oliwka i Olej Lniany OZONOWANY ( ozonella.pl )

 Oliwka i Olej Lniany OZONOWANY ( ozonella.pl




Dzień dobry Państwu .


Dziś przychodzę do Was z kolejna mała recenzja produktów od firmy


Firma podarowała nam po 2opakowania oliwki ozonowej i jedno opakowanie oleju lnianego .Szczerze powiem Państwu że po raz pierwszy się spotkałam z takim produktem. Produkt ma bardzo dużo zastosowań , szczególnie polecany jest na oparzenia czy też rany. Na chwilę obecną szczerze jeszcze nie używałam produktów gdyż nie musiałam . Ale chciałam podziękować firmie za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek. Oliwki i olej lniany ozonowany będzie u mnie gościć na działce . Myślę że w okresie lata będzie idealny . Szczególnie jestem ciekawa jak się to sprawdzić na oparzenia słoneczne . W sumie jestem w szoku że oliwki na oparzenia ,no ale jak widać technologia idzie do przodu a to mi się bardzo podoba . Pod tym linkiem znajdą Państwo więcej informacji OLIWKI OZONOWANE
Znają Państwo takie produkty ? Może ktoś korzystał i ma jakieś zdanie ? Ja zapraszam na mojego Instagrama bo tam w okresie wakacji pojawi się dużo informacji o produktach . Dziękuję za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek. --
Wysłane z aplikacji OnetPoczta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz