poniedziałek, 17 stycznia 2022

Laboratorium Pilomax / Podziękowania dla firm !

 Laboratorium Pilomax

Dzień Dobry Państwu 

Dziś przychodzę do Państwa z małą opinią próbek od firmy 

Laboratorium Pilomax

Każda z nas dostała 4 próbki maski do włosów i 2 próbki szamponu. Był też zestaw na losowanie ale wylosowała go Basia  . Chciałam podziękować firmie PILOMAX za wsparcie podczas spotkania blogerek. Jeśli chodzi o opnie moją to po jednym użyciu ciężko mi coś napisać, dlatego pozwoliłam sobie na napisanie ogólnej opinii .


Moja ogólna opinia to że maski dobrze działają, super sobie radzą na włosach , włosy są odżywione , pachnące. Żadna maska mnie nie uczuliła, żadna maska nie spowodowała łupieżu . Ogólnie jestem bardzo zadowolona. Były też dwa szampony ale je zostawiłam sobie na okres wakacji ( będę je używać na działce ) Jestem zadowolona z tych produktów. Fajnie się u mnie sprawdziły . Myślę ze zakupie sobie wersje pełnowartościową produktu . Bo zapowiadają się ciekawie . 

A Państwo znają produkty firmy PILOMAX


Dziękuje firmie za wsparcie Tarnowskiego Spotkania Blogerek.

Pozdrawiam Serdecznie .

Renata ;-) 



=====================


Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz