niedziela, 16 stycznia 2022

Tiande | Małopolska - oficjalna dystrybucja Tiande w Polsce

 


Dzień dobry Państwu. Dziś przychodzę do Was z maską do twarzy od firmy TIANDE .
Maskę dostałam na spotkaniu blogerek .

Oczyszczająca złota maska foliowa do twarzy, 130 ml

Produkt znajdował się w pięknym opakowaniu świątecznym. 

                   

Ogólnie było kilka wariantów do wyboru ale jednak maska złota mnie przekonała . Cena takiej maski to koszt ponad 50 zł ale jest bardzo wydajna i starczy na długo. Ja zabieg maseczkowy robiłam sobie 2 razy w tygodniu. Na czystą osuszoną twarz dawała maskę, rozprowadzałam, a po około 20 - 30 min ścigałam cały płat maski . Tak bo maska zastyga na twarzy robią jeden duży płat. Maskę dobrze się nakłada ,dobrze się ja rozsmarowuje na twarzy. Maseczka nie uczula, nie podrażnia, nie powoduje uczulenia . Twarz po zabiegu jest nawilżona, gładką i rozświetlona. Dodatkowo w opakowaniu były też płatki pod oczy żelowe oraz cukierek " laseczka " świąteczna .

Oczyszczająca złota maska foliowa do twarzy to:

- łagodne usuwanie zrogowaciałych komórek i głębokie oczyszczanie skóry;
- natychmiastowy lifting i efekt odmładzający;
- świeży, lśniący kolor cery i długotrwałe nawilżenie.

Płatki pod oczy zanim nałożyłam trzymałam w lodówce ( lubię efekt chłodzenia ) . Super poradziły sobie po nie przespanej sylwestrowej nocy. Oczy były mniej opuchnięte, do tego wyglądała skóra po oczami na dobrze nawilżona i napięta.

Według statystyki prawie 80% kobiet po 25 roku życia nie jest zadowolonych ze swojego wyglądu w pierwszych godzinach po przebudzeniu! Główną przyczyną niezadowolenia są worki i obrzęki pod oczami, które postarzają i sprawiają, że wyglądamy na zmęczone.
Chcesz, aby ranek rozpoczynał się od pięknego wyglądu i znakomitego samopoczucia? Wypróbuj hydrożelowe płatki do powiek „Algi organiczne“. Płatki pomogą Ci napiąć delikatną skórę powiek i sprawią, że będzie bardziej sprężysta. Dzięki składnikom aktywnym płatki w kilka minut odmienią Twoje spojrzenie.

Dziękuję firmie TIANDE za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek

Was odsyłam na stronę internetową : kuptiande.pl bo warto firma ma w ofercie wiele ciekawych produktów .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz