wtorek, 11 stycznia 2022

Wooden Puzzles Archives

                       Wooden Puzzles Archives



Dzień dobry Państwu .

Dziś przychodzę do was z ciekawą propozycją mikołajkowa może też świąteczna ( bo już po Mikołaju ale są inne uroczystości gdzie szukamy prezentu.
A z prezentami  różnie to bywa ,i zawsze jest problem co kupić .
Ja na spotkaniu blogerkę a nawet kilka dni wcześniej dostałam paczkę a w niej były puzzle , ale jakie fajne puzzle. Puzzle są drewniane ,mają piękna etykietę ,znajdują się w papierowym pudełku . Puzzle są trochu małe ,ale lekko się je układa . Mój 9 letni syn mega zadowolony. A obrazki tak mu się spodobały że jesteśmy na etapie montażu puzzli na stałe w ramie na ścianę.

Warto dodać że firma oferuje że jak zgubimy jakiś puzzle oni nam doślą ZA DARMO myślę że to bardzo fajny pomysł bo różnie z tymi puzzlami bywa szczególnie jak są dzieci w domu.

Muszę zaznaczyć że jako matka cieszę że że puzzle nie farbują rąk, nie uczulają czy też nie są jakieś chemiczne .
Cieszę się że puzzle są drewniane i dwustronne . Taki prezent ucieszy każdego i małego i dużego. Byłam na stronie firmy to powiem Wam że zainteresowały mnie różne puzzle i już wiem że na urodziny syna będę mieć fajne prezenty. 

Tym bardziej gdzie syn bardzo zadowolony z tych puzzli . A czy może być lepsza opinia niż dziecka ? Dziecko zawsze jest szczere . Ja wiem tylko tyle e muszę zamówić większa ilość części bo tu zdecydowanie było za mało u szybko syn ułożył.


Dziękuję firmie za zaufanie i za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek.

Pozdrawiam Renata


Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz