środa, 23 lutego 2022

Daisy Sklep - Recenzja Soli do kąpieli

 Auna sól o zapachu trawy cytrynowej




Dzień Dobry Kochani ;)

Dziś chce Wam napisać kilka słów o soli do kąpieli .

Jest to produkt który dostałam w ramach  spotkania blogerke które odbyło się w Grudniu od firmy DAISY SKLEP



Dostaliśmy sól do kąpieli. Ja dostałam sól o zapachu trawy cytrynowej. Sól znajduję się w opakowaniu papierowym z zamykaniem na suwak , więc fajnie bo sól nam nie wietrzeje . Do tego zauważyłam że sól ma w środku kawałki trawy i jakiś jakby kwiatów. Sól nie jest tłusta , dobrze rozpuszcza się w wodzie. Muszę przyznać że sól trochu brudzi wannę , zostawia ją trochu tłustą ale łatwo to zmyć. Sól ładnie pachnie , dobrze nawilża skórę i nadaje je dobrego nawilżenia nawet po wyjściu z wanny. Moja kąpiel trwała z solą około 30 min. Fajna sól szczególnie po długim dniu. Wieczory są jeszcze zimne i długie więc super takie zakończenie dnia . Fajna ta sól , jest wydajna , ładnie pachnie i dobrze nawilża. Jestem zadowolona. Dziękuje za możliwość jej poznania .Jedyny mój mały minus jaki mam do tej soli to cena. Bo kosztuje koło 30 zł . Trochu dużo ,ale jak będzie na promocji chętnie ją kupie .


Aromatyczna sól kąpielowa, która naszpikowana jest dobroczynnymi składnikami. Zawartość wysokogatunkowych nierafinowanych olejów sprawi, że zwykła domowa kąpiel zamienia się w luksusowy zabieg SPA. Nawilży, zmiękczy i odżywi twoją skórę.

Zapachy wydobywające się podczas rozpuszczania soli ukoją twoje nerwy i wprowadzą w dobry nastrój. To idealnie dobrana mieszanka składników, dzięki którym zadbasz zarówno o ciało jak i duszę.

~

Sposób użycia: wsyp łyżkę proszku do wanny i ciesz się kąpielą.

~

Skład: kwiat nagietka, kwiat bławatka, olejek May Chang, olej sezamowy, olej ze słodkich migdałów, olej awokado, masło kakaowe, sól epsom

INCI: Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Magnesium Sulfate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Persea Gratissima Oil, Sesamum Indicum Seed Oil Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Litsea Cubeba Fruit Oil, Centaurea Cyanus Flower, Calendula Officinalis Flower, Citral*, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Geraniol*

* składniki naturalnego olejku eterycznego


A Wy używacie takie sole do kąpieli ?

Dziękuje jeszcze raz firmie DAISY SKLEP oraz  AUNA !

Pozdrawiam Renata :)

---

#postsponsorowanie

#wpissponsorowany

#reklama 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz