czwartek, 24 lutego 2022

Szydełkowa Pasjonatka - szydełkowe wyroby

 Szydełkowa Pasjonatka - szydełkowe wyroby



Dzień Dobry .

Chciałam dziś Wam pokazać cudowne produkty które dostałam na spotkaniu blogerek . 

Firma SZYDEŁKOWA PASJONATKA to firma która zajmuje się produkcją fajnych rzeczy szydełkowatych . Ja dostałam skarpetki ale wymieniłam się z Basią na super fajną opaskę oraz wzięłam sobie od Evi czapkę .

Tak mi się te produkty spodobały że musiałam je mieć .


Produkty są fajnie wykonane , dobrze , materiał jest miły dla skóry głowy , nie uczula, nie podrażnia. 

Produkty bardzo fajnie się nosi, są modne i ciepłe. Mają super kolory.

Dla mnie super .

Dziękuje SZYDEŁKOWA PASJONATKA za wsparcie naszego Tarnowskiego Spotkania Blogerek


Pozdrawiam Renata 


--- 

#postsponsorowany

#wpissponsorowany

#reklama 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz