niedziela, 24 kwietnia 2022

Face & Look - Beauty Live Style - Recenzja Szamponu i Kapsułek / REKLAMA / REKLAMA

 Face & Look - Beauty Live Style 

Recenzja Szamponu i Kapsułek / REKLAMA 






Testy face & look z produktami przeciw wypadaniu włosów Solfine

Witajcie Kochani Moi :) 

Mamy już połowę kwietnia . Ale ten czas szybko leci . 

Jakieś plany na Majówkę ? 

U mnie się szykuje 3 Maja komunia najmłodszego syna Wiktora :)

Dziś chce Wam napisać kilka słów na temat produktów które dostałam do testów od FACE & LOOK .

▫️ SOLFINE SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW (wartość 76,00 zł)

Szampon na wypadające włosy znajduję się w butelce , z otwieranym klikiem, łatwo wydobyć środek. Szampon jest bardzo wydajny ,dobrze się pieni , nie uczula , nie podrażnia skóry głowy . Włosy są dobrze oczyszczone , z każdym myciem stają się mocniejsze i mniej zaczynaj wychodzić . Ja jako kobieta 54 letni która od lat jest wierna tylko blond kolorze to wiadomo że moje włosy są w słabej kondycji . Ten szampon postawił je trochu na nogi . Włosy zaczęły mniej wychodzić , stały się bardziej lśniące i moją jakby żywy kolor . Mam wrażenie że szampon mi " podbił - ożywił włosy " Polecam.

SOLFINE CARE HAIR LOSS AMPUŁKI PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW 

(wartość 54,00 zł)

Ampułek w opakowaniu jest 12 sztuk. Ja używałam 1 raz w tygodniu ( mam krótkie włosy więc stwierdziłam że raz w tygodniu to idealna miarka ) Ampułka jest mała , łatwo ją przepołowić i wydobyć środek z ampułki . Ampułkę używałam na noc , robiąc lekki masaż skóry głowy  palcami. Ampułki nie trzeba zmywać bo produkt nie przetłuszcza włosów. Włosy są miększe w dotyku , mniej wypadają , są mocniejsze a i mam wrażenie że jakby zaczęły rosnąć małe włoski . 


Dziękuje  FACE & LOOK za możliwość poznania produktów :)

A Wy znacie te produkty ?


Pozdrawiam Renata M .


----


#REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz