poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Perspirex Antyperspirant Comfort = RECENZJA / REKLAMA / PREZENT

 Perspirex Antyperspirant Comfort = RECENZJA 


Dzień Dobry .

Dziś przychodzę do Was z recenzją antyperspirant pod pachy od firmy  Perspirex Antyperspirant Comfort.

Dzięki uprzejmości portalu ofeminin.pl mogłam przetestować 2 produkty pod pachy. 

Moim zdaniem są one bardzo podobne do siebie , więc odpiszę je w jednej recenzji . 

Atypespirasnty są dwa jakie testowałam ,jeden zielony a drugi niebieski . Zielony jest delikatniejszy , a niebieski jest niebieski zwykły , klasyczny . Oby dwa produkty dobrze się u mnie sprawdziły , nie uczuliły mnie ,nie podrażniły. Jeśli chodzi o stosowanie produktów to po przeczytaniu instrukcji używałam ich wieczorem ( tzn. ja używałam zielony a mąż niebieski ) rano zmywaliśmy produkt , i już nie dawaliśmy innych produktów o podobnym działaniu , tylko szliśmy do swoich prac , obowiązków z czystymi , suchymi pachami. I powiem Wam ze po 3 razie ( używaliśmy raz na 3 dni ) zauważyliśmy pierwsze efekty. Ja jako osoba starsza , pracująca zawodowo fizycznie , do tego 10 letnie dziecko , zwierzęta ,działka to bardzo się pocę a w sumie to pociłam bo z każdym dniem , tygodniem jest lepiej . Mój mąż też jest bardzo zadowolony. Szykuje się u nas Komunia Syna więc idealny produkt żeby tego dnia być czystym i się nie pocić .Do tego idzie wiosna. Uważam że to fajne produkty dla każdego . U nas się w rodzinie sprawdziły więc myślę że u Was też .


Jak stosować antyperspiranty Perspirex?

Antyperspiranty Perspirex należy stosować w odmienny sposób niż zwykłe antyperspiranty. Dla zwiększenia poziomu skuteczności i ochrony przed potem – aplikujemy je wieczorem na czystą, suchą skórę pod pachami, co najmniej 48h po depilacji i pozostawiamy do wyschnięcia. Rano wystarczy zmyć pozostałości wodą z mydłem. Nie ma przeciwwskazań do stosowania rano tradycyjnego, zapachowego dezodorantu.

A Państwo czego używają do radzenia sobie z nieświeżym zapachem z miejsc no można powiedzieć intymnych , bo jednak pacha też tak mi się kojarzy.


Pozdrawiam RENATA :)

---

#reklama 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz