czwartek, 12 stycznia 2023

DOMOWE ZAPACHY - REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK / RECENZJA / PREZENT

 DOMOWE ZAPACHY -  REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK / RECENZJA / PREZENT


Dzień Dobry Słoneczka :)

Zaraz za 2 dni będzie spotkanie blogerek , a ja chciałam już dziś Wam podzielić małą recenzją pięknych zapachowych świec jakie dostaliśmy od Pana Michała z Instagrama DOMOWE ZAPACHY 

Każda z nas dostała boxa z piękną , pachnącą zawartością . W środku była duża świeczka , mała , wosk oraz pięknie wyglądający kominek . Box zrobił na mnie pozytywne wrażenie .Wczoraj Wam wrzuciłam na IG zdjęcie można zobaczyć / zaobserwować / polubić - RENATA MARSY 

Świeczki wyglądają bardzo pięknie , znajdują się w szklanym słoiku . Kominek jest biały , ładnie wygląda Wosk ładnie się pali , dość długo. Świeczki też pięknie się palą , mają naturalny - sojowy wosk . Co jest przyjemne dla naszego nosa , ale też środowiska .

Świeczki , woski , kominki Pana Michała można zamówić na ALLEGRO w fajnych cenach ! 

KUP ŚWIECE - ALLEGRO 

Polecam ! 

Dziękuje za wsparcie spotkania blogerek i za piękne prezenty !

A Was drodzy Państwo zachęcam do oglądania mojego profilu bo w sobotę ze spotkania będzie dużo relacji ! 

A Państwo lubią świece ?

======

REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK / RECENZJA / PREZENT 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz