czwartek, 8 grudnia 2022

Światło Sklep / RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT / REKLAMA

 Światło Sklep






Dzień Dobry Państwu ;)

Dziś przychodzę do Was z propozycją dla osób które nie jedzą sera , mięsa itp. Sklep Światło jest dla mnie nowością. Nie jestem vege ale lubie nowości w jedzeniu , ja i moja rodzina szczególnie mój 11 letni syn który raczej jest niejadkiem i ciężko go namówić na jedzenie . 

Sklep Światło podarowało kilka super produktów na spotkanie blogerek które będzie 14 stycznia 2023 ale połowa rzeczy ma bardzo krótką datę ważności , gdyż są naturalne produkty bez chemii i bez pasteryzacji . Ewelina która załatwiła tą paczkę podzieliła się ze mną po połowie , łatwiej nam bo mieszkamy w Tarnowie , a rzeczy z dłuższa datą ważnością pojadą na licytacje ( pudełko upominkowe ) plus 2 pasty . 

Ja dostałam " ser " migdałowy w 3 różnych zalewach .

Kefir oraz majonez. Opiszę Wam teraz po trochu co i jak . 


    Przez ostatni czas testowałam / jadłam : 


FEsTA w oliwie z chili Światło - ser feta to ser zrobiony nie z sera ale z pysznych , zdrowych migdałów. Mój syn zjadł sam wszystkie na raz ze słoika . I szczerze nawet nie zdążyłam spróbować. Została mi oliwa w słoiku to wykorzystałam ją do smażenia mięsa. Mięso przeszło pięknie zapachem , nadało lekki słodki smak migdałów. Syn mówił ze " ser " jest bardzo dobry i żebym mu kupiła więcej . Kolejny smak to " ser " w oliwie z ziołami oraz ser w zalewie słonej . Wszystkie kostki wyglądają tak samo , jedynie różnią się smakiem ( zalewą ) . Wszystkie oliwy wykorzystałam do smażenia oraz do polewania sałatek. 

Majonez roślinny który ma bardzo ciekawy smak , lekko słony ( nie trzeba już np solić jajek czy sałatki) Majonez jest biały , ma fajna konsystencje , taką puszystą jakby był świeżo ubity , dobrze smakuje , nadaję inny smak potrawą. U mnie poszedł do sałatki śledziowej i do faszerowania jajek. Majonez jest wydajny . 

Kokofir Światło - Miałam też okazje spróbować pysznego kefiru roślinnego. Kefir jest biały , o smaku kokosowym ale z lekką nutą słonego . U mnie wypił go syn i to duszkiem . Stwierdził że jest idealny szczególnie po treningu ( syn trenuję piłkę nożną ) Polecam pić na zimno tzn bardziej na chłodno :)



Jak widzicie są to totalnie ciekawe produkty które ja używałam po raz pierwszy . Jestem zachwycona tymi produktami . 

Dziękuje firmie ŚWIATŁO za poznanie tych pysznych i bardzo zdrowych produktów ! A zdrowie mamy jedno i trzeba dbać o nie :) Wiem co mówię bo mam swoje lata :) 

P. S - jak klikniemy w nagłówek ( nazwę produktu ) przekieruje Was na stronę i dowiecie się więcej o danym produkcie . 

Pozdrawiam i zapraszam na stronę firmy ! 



---

PREZENT
SPOTKANIE BLOGEREK
REKLAMA 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz